خرید ارزان اپیلاتور فیلیپس HP6307

خرید ارزان اپیلاتور فیلیپس,موکن ارزان,فروش نقدی موکن ارزان,فروش اینترنتی موکن,ماشین اطلاح زنانه,ارزان ترین اپلاتور زنانه,خرید پسستی اپیلاتور ارزان

خرید ارزان اپیلاتور فیلیپس

در این پست می خواهیم شما را با موکن و اپیلاسون فیلیپسی آشنا کنیم که دارای ۲۰ موچین است که به صورت فشرده کنار یگدیگر هستند و انجام حرکات سریع موهای زائد بدن را از بین میبرند. ازاین اپیلاسیون می توانید برای حذف موهای زاید مختلف بدن استفاده کنید. ارزان قیمت بودن این دستگاه از ویژگی های خوب این وسیله محسوب می شود.

سری اپیلاتور فیلیپس را جهت تمیزکردن بهداشتی و آسان‌تر، می‌توان با کشیدن به سمت بیرون به‌راحتی از بدنه جدا کرده و شست. هنگام استفاده از اپیلاتور آن را با زاویه‌ی ۹۰ درجه روی قسمت موردنظر قرار دهید. شما می‌توانید با یک دست پوستتان را بکشید و با دست دیگر دستگاه را روی پوست حرکت دهید. اپیلاتور را در جهت مخالف رویش موها حرکت دهید و هرگز دستگاه را به صورت چرخشی یا به عقب و جلو روی پوست حرکت ندهید. همراه دستگاه یک عدد برس کوچک ارائه شده است که می‌توان از آن برای تمیزکردن موهای باقی‌مانده در سری استفاده کرد.

قیمت: ۲۰۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید بند انداز برقی صورت براون

خرید اینترنتی موبر برقی تاچ

به طور خلاصه Philips HP6307دارای سری اپیلاتور با ۲۰ موچین، دو سرعت قابل تنظیم و سری قابل شستشو بوده و با برق کار می‌کند.مدل HP6307 دارای طراحی منحصربه فردی است که  به راحتی در دستان شما جای میگیرد و موهای زائد را در حداقل زمان از بین می برد همچنین دارای دو درجه تنظیم سرعت کم و زیاد دارد. سرعت کم را می توان برای نقاط حساس بدن مانند زیر بغل و سرعت زیاد برای از بین بردن موهای پا مناسب است.
اپیلاتور فیلیپس HP6307موها را بدون درد و کشیدن از روی پوست به اندازه ۰٫۵۵ میلی متر از ریشه جدا می کند و پوست بدن را تمیز می کند و دارای سری ماساژور برای کاهش درد در حین اپیلاسیون می باشد.

  

قیمت: ۲۰۰۰۰ تومان