خرید ست کیف و شال دخترانه شیک

خرید پستی ست کیف و شال خوشگل زنانه

خرید اینترنتی ارزان ست کیف و شال ، خرید ست زنانه ویژه عید ، خرید ست کیف و شال بهار ۹۴ ، خرید هدیه ست زنانه ، خرید کادو دخترانه عید ، خرید پستی ست کیف و شال

خرید ست کیف و شال ارزان

ست کیف و شال طرح بهار.  شاید به نظر بعضی ها یه طرح بچه گانه باشه اما اهل مد و خانم های خوش سلیقه این طرح زیبا رو میپسندند و میدونند یه طرح شاد و اصیل ایرانیه … فروشگاه اینترنتی shopmenow.ir اولین عرضه کننده این ست زیبا در فضای مجازیه .

ویژگی های کلیدی:

http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngست کیف وشال
http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngپارچه باکیفیت
http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngکاملا دست ساز
http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngرنگ مشکی

قیمت: ۵۵۰۰۰ تومان

خرید ست کیف و شال دخترانه شیک
خرید ست کیف و شال

ست کیف وشال شکوفه گیلاس – رنگ مشکیپارچه باکیفیت و دوخت خوب انتخاب کیفی مناسب که با لباس‌های شما هماهنگ باشد و با اندام شما متناسب باشد، کار چندان سختی نیست. البته بسیاری از بانوان کلکسیونی از انواع کیف را داخل کمد لباسشان اداره می کنند این نه به معنی تعداد زیاد کیف هایشان بلکه این گروه پس از یک بار استفاده از این کیف متوجه شده اند که در انتخاب خود اشتباه کرده اند و شاید هرگز راضی به استفاده از این کیف دستی ها نباشند.
به همین دلیل شما چه اندامی ریزه و لاغر یا درشت و ورزشکاری داشته باشید، باید کیفی انتخاب کنید که به تعادل ظاهر شما کمک کند.مشخص کنید که چه چیزی می‌خواهید در کیف خود حمل کنید، وسایل بزرگ و سنگین یا کوچک و کم حجم؟ چه رنگ لباس‌هایی را چندین بار در هفته می‌پوشید؟ چه رنگ کیفی با قفسه لباس شما هماهنگ است؟ در این نوشتار برای شما شرح خواهیم داد که چطور انتخاب خوبی داشته باشید.

سه نکته اساسی که نباید فراموش شود!
قبل از هر چیز در انتخاب کیف باید به ۳ نکته اساسی توجه کنید؛تا از داشتن کیفی مناسب بهرمند شوید.

اول اینکه هیچوقت باعجله برای خرید کیف نروید؛ چون پس اولین بار استفاده آن دیگر هرگز این کیف را به دست نخواهید گرفت چون همین یکبار کافیست که شما رو از اشتباهتان آگاه سازد و متوجه اشتباه خود در خریدتان مطلع کند.

دوم اگر قصد دارید این کیف را برای مدتی طولانی استفاده کنید هرگز به دنبال کیف های ارزان قیمت و طبق مد نباشید؛ این کیف ها ممکن است ظاهری خوب داشته باشند اما از مواد اولیه مرغوبی تهیه نشده اند بنابراین شاید فقط برای یک فصل و یا چند هفته به همان شکل اول خود در دستان شما زیبا باشند اما به سرعت کهنه شده و از بین خواهند رفت بنابراین پول خودتان را درست خرج کنید.

سوم اینکه همیشه اندازه کیف یکی از اصلی ترین عوامل انتخاب آن برای شما بوده و هست و شاید با تناسب به نوع کارتان یکی از این کیف ها را تهیه کرده باشید . به عنوان مثال کیفی برای ورزش ، کیفی برای سرکار یا هر منظور دیگر اما به یاد داشته باشید که اندازه این کیف ها هر کدام تعریف شده است و شما هیچ وقت حاضر نیستید که با کیف ورزشی خود به محل کارتان بروید یا برعکس بنابراین اندازه کیف را به گونه ای انتخاب کنید که به کارشما مربوط بوده و متناسب با کارتان باشد .

چه رنگ با چه لباسی؟
اگر کیفی می‌خواهید که بتوانید هر روز از آن استفاده کنید و می‌خواهید با همه لباس‌های شما- صرفنظر از رنگشان- هماهنگ بشود، بهترین کار انتخاب یک رنگ خنثی است. همچنین اگر شما لباس‌های چند رنگ یا لباسی با بافتهای رنگی مختلف می‌پوشید، باید یک کیف تکرنگ خنثی انتخاب کنید تا توجه دیگران به لباس شما جلب بشود. علاوه بر این برای لباس های مشکی و قهوه ای بیشتر کیف های با رنگ آبی، زرد یا قرمز می طلبد تا بیشتر جلوه کند.اندازه کیف متناسب با اندام شما
اندازه کیف و سایز آن وابسته به این است که چه مقدار چیزی می‌خواهید در کیف خود حمل کنید؛ اما به طور کلی اگر شما قدبلند هستید، سایز کیف چندان مهم نیست و می‌توانید هر نوع کیفی را که دوست دارید، انتخاب کنید. کیفی را بخرید که واقعا مناسب شما است. به طول بند کیف و تعداد دسته‌های کیف توجه کنید.

اما اگر ریزه اندام هستید، باید کیفی که انتخاب می‌کنید، خیلی بزرگ نباشد. یک کیف مینیاتوری انتخاب کنید. اگر اندام کوچکی دارید و از اندازه معمولی کوتاهتر هستید، کیفی انتخاب کنید که مکمل اندام شما باشد. از خرید کیف‌های بزرگ که شما را بچه گانه نشان می‌دهد، خودداری کنید. از کیف‌های کوچکتر و سایز متوسط استفاده کنید.

درضمن بهتر است کیف‌های متنوعی برای منظورهای مختلف مانند مسافرت، کار، تفریح و میهمانی تهیه کنید. به جای خرید یک کیف بسیار گرانقیمت، چند کیف خوب و مناسب خریداری کنید و آنها را به طور متناوب استفاده کنید

shopmenow.ir-kifshal (3)