خرید هدفون اس ام اس ارزان

خرید پستی هدفون اس ام اس 

هدفون اس ام اس

هدفون sms ارزان قیمت . با بهترین کیفیت ممکن !  این هدفون از نظر طراحی یکی از زیباترین هدفون های موجود در بازاره ، و از نظر کیفیت هم که زبانزده اهل فن هست.  شما با خرید این هدفون زیبا از فروشگاه اینترنتی ShopMeNow.ir میتونید چند تا هدف رو با یه تیر بزنید. بسته بندی کاملا ارجینال ، کابل جدا شونده و تک سیم .قابلیت انعطاف بالا و از همه مهم تر شما با خرید نقدی این هدفون از ۱۰% تخفیف + یک کیف رایگان آلوما والت بهره مند میشوید. 

قیمت : ۵۵,۰۰۰  تومان (خرید نقدی: ۴۹۵۰۰ تومان )
خرید پستی

خرید هدفون اس ام اس ارزان

1

در هدفون SMS دو پمپ باس شفاف تعبیه شده است

که مانع ورود سر و صدای اضافی از بیرون می شود

با انعطاف پذیری فوق العاده بالا (تا شو و قابل حمل)

یک برند معتبر و مشهور در بین طرفداران موسیقی

 1sa

تجربه جدید برای گوش دادن به موزیک

مهندسی پیشرفته هدفون SMS ، صدایی با تفکیک پذیری بسیار بالا را تولید می کند که تا کنون سایر هدفون ها برای پخش همچین صدایی با کیفیت و قدرتمند، تجهیز نشده اند. این هدفون قابل اتصال به تمامی دستگاه های Mp3 Player – Mp4 Player – Iphone – Ipod – Ipad – موبایل و … می باشد.
SMS هدفونی مناسب و با کیفیت برای مسافرت,دانشگاه , ورزش و … می باشد که به وسیله آن می توانید موزیک و یا سایر فایل های صوتی خود را با نهایت کیفیت گوش کنید و لذت واقعی آن را در کنار زیبایی وصف ناپذیر دستگاه تجربه کنید.

قیمت : ۵۵,۰۰۰  تومان (خرید نقدی: ۴۹۵۰۰ تومان )
خرید پستی

خرید اینترنتی هدفون اس ام اس ، خرید پستی هدفون sms ، خرید مطمئن هدفون ، خرید هدفون اصل ارزان ، خرید پستی هدفون اصل ، فروشگاه هدفون اصل ، خرید هدفون برای آیپد، خرید بهترین هدفون برای mp3 player ، خرید اینترنتی هدفون اصل

خرید هدفون اس ام اس ارزان