فروشگاه اینترنتی

۵۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

خرید راحت برس مو الکتریکی LCD دار

خرید راحت برس مو الکتریکی LCD دار

خرید آنلاین برس مو الکتریکی LCD دار از فروشگاه shopmenow

خرید پستی برس مو الکتریکی,خرید اینترنتی برس مو الکتریکی,خرید آنلاین برس مو الکتریکی,خرید ارزان برس مو الکتریکی,خرید نقدی برس مو الکتریکی,قیمت برس مو الکتریکی,فروش برس مو الکتریکی,فروش پستی برس مو الکتریکی,فروش ارزان برس مو الکتریکی,فروش آنلاین برس مو الکتریکی,فروش رایگان برس مو الکتریکی,خرید پستی برس مو LCD دار,خرید آنلاین برس مو LCD دار,خرید اینترنتی برس مو LCD دار,خرید نقدی برس مو LCD دار,قیمت برس مو LCD دار

برس مو الکتریکی LCD دار

یکی از لوازم آرایشی که می توان گفت مورد استفاده خیل عظیمی از افراد جامعه چه دختر و چه پسر قرار می گیرد، برس مو است. ما در این پست قص داریم شما را با حالت دهنده ای الکتریکی آشنا کنیم تا بتوانید مو های خود را در کمترین زمان ممکن به فرم دلخواه در آورید.

حالت دهنده ی مو در کمترین زمان

کنترل دمای متغیر حرفه ای برای انواع مو

صاف کردن، پیچاندن و مجعد کردن مو بدون دردسر

به موهای شما آسیب نمی زند

باعث انعطاف پذیری موهای شما می شود

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۵۳۹۰۶ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۶۵۰۰۰ تومان

bores moo2

bores moo3 bores moo4

معرفی محصول:

برای خرید ماشین اصلاح ۴کاره به لیک زیر مراجعه کنید

خرید آنلاین ماشین اصلاح چهار کاره Pritech

bores moo5

با برس حالت دهنده مو برقی در کمترین زمان ممکن موهای خود را حالت دهید و یا صاف ویکدست کنید . بدون آسیب رساندن به موها .برس حالت دهنده مو ال سی دی دار با نشان دادن دمای برس آمادگی خود را برای آرایش موهای شما اعلام کرده و میتوانید همیشه بسته به نوع تار موی خود با یک دمای معین موهای خود را حالت دهید .با جدیدترین برس حالت دهنده مو بعد از حمام و شستشوی موها هم موهایتان را خشک کنید و هم حالت دهید .

bores moo6 bores moo7 bores moo8  bores moo2

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۵۳۹۰۶ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۶۵۰۰۰ تومان

۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید پستی ساعت طرح بند چرم CHARMEX

خرید پستی ساعت طرح بند چرم CHARMEX

خرید اینترنتی ساعت طرح بند چرم CHARMEX از shopmenow

خرید پستی ساعت بند چرم CHARMEX,خرید اینترنتی ساعت بند چرم CHARMEX,خرید آنلاین ساعت بند چرم CHARMEX,خرید ارزان ساعت بند چرم CHARMEX,فروش پستی ساعت بند چرم CHARMEX,فروش اینترنتی ساعت بند چرم CHARMEX,قیمت ساعت بند چرم CHARMEX,فروش آنلاین ساعت بند چرم CHARMEX,خرید پستی ساعت بند چرم,خرید آنلاین ساعت بند چرم,فروش ارزان ساعت بند چرم,قیمت ساعت بند چرم

ساعت طرح بند چرم CHARMEX

در این پستی می خواهیم شما را با ساعت مچی بسیار شیک در دو رنگ سیاه و قهوه ای آشنا کنیم. برای خرید ساعت لازم نیس ساعت ها نت را جستجو کنید. به هر ساعتی که برخوردید با کمی بررسی می توانید متوجه بشید که آیا به دست شما می آید یا خیر. ساعتی که در این پست مشاهده می کنید یکی از ساعت های با کیفیت سایت می باشد. می توانید آن را برای دوستان تان هدیه بخرید.

گاهی داشتن ساعت مچی شلوغ و چندین موتوره عده‌ای را خسته میکنید و عده‌ای هم به دنبال یک ساعت ساده و کلاسیک هستند تا با یک استایل رسمی آن را ست کنند . ساعت طرح بند چرم CHARMEX همان ساعت کلاسیک و ساده‌ای میباشد که یک ست رسمی را کامل و بدون نقص میکند .

یک بند چرم صنعتی نرم و منعطف قهوه‌ای و مشکی در کنار قاب زرگلد و شیشه ضد خش و صفحه ای در دو رنگ طلایی و سفید ترکیب رنگ و استایلی زیبا را برای ساعت CHARMEX به وجود آورده اند. ساعت طرح بند چرم CHARMEX  در عین سادگی از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است .در صورتی که به دنبال هدیه ای مناسب برای دوست و همسر خود هستید ساعت مچی CHARMEX را به شما پیشنهاد می کنیم.

( این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا ۷ روز برگشت دهید

خـرید پستی >> قیمت فقـط :۴۰۰۰۰تـومان

saate CHARMEX4

این ساعت با سادگی منحصر به فرد و طراحی متفاوت جزو شیک ترین محصولات طراحی شده توسطCHARMEX  است.بند این ساعت از جنس چرم صنعتی نرم می باشد که دارای انعطاف پذیری بسیار بالا بوده که در هیچ شرایطی دچار شکستگی و ترک نمی شود و هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمیکند.

اگر برای شرکت و حضور در مجلس شبانه و یا در میهمانی خصوصی و یا جشن تولد به دنبال ساعت مچی با کلاسی هستید که در عین حال هم با مارک معروف جهانی باشد و هم رسمی و کلاسیک و از طرفی ساده و زیبا باشد ما به شما ساعت طرح بند چرم CHARMEX را پیشنهاد میکنیم .

saate CHARMEX2

محصول مرتبط:

ساعت مچی ژله ای را در لینک مشاهده کنید

خرید نقدی ساعت مچی ژله ای

این ساعت مچی جزو ساعت‌های مچی با طراحی ساده ساخت کمپانی CHARMEX است. بند این ساعت طرح چرم بوده و در دو رنگ مشکی و قهوه ای عرضه می شود.جنس بدنه ی ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.ساعت طرح بند چرم CHARMEX مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.

saate CHARMEX3

( این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا ۷ روز برگشت دهید

خـرید پستی >> قیمت فقـط :۴۰۰۰۰تـومان

۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

ماساژور صندلی ویبره حرارتی

خرید پستی ماساژور صندلی ویبره حرارتی

خرید اینترنتی ماساژور صندلی ویبره حرارتی از فروشگاه شاپ می نو

خرید پستی ماساژور ویبره ای,خرید اینترنتی ماساژور ویبره ای,قیمت ماساژور ویبره ای,خرید آنلاین ماساژور ویبره ای,فروش پستی ماساژور ویبره ای,فروش ارزان ماساژور ویبره ای,فروش اینترنتی ماساژور ویبره ای,فروش نقدی ماساژور ویبره ای,خرید پستیماساژور صندلی ویبره حرارتی,خرید آنلاین ماساژور صندلی ویبره حرارتی,خرید اینترنتی ماساژور صندلی ویبره حرارتی

ماساژور صندلی ویبره

آیا به ماساژور نیاز دارید؟ آیا می خواهید زمان هایی که در محل کار هستید هم به بدن خو ورزش دهید. ما به شما ماساژور صندلی ویبره ای را پیشنهاد می کنیم. این ماساژور دارای موتورهای بسیار قوی  می باشد که می تواند به طور همزمان چندین نقطه از بدن را ماساژ دهد. وسایل پزشکی در سایت شاپ می نو با بهترین کیفیت عرضه خواهد شد.

ماساژور صندلی ویبره حرارتی
دارای ۵ موتور بسیار قوی
قابلیت ماساژ چندین نقطه به طور همزمان
قابل اتصال به شارژ فندکی ماشین و برق شهری
گرم کردن پشت کمر در فصل زمستان
مناسب برای ریلکسیشن در طول روز
قابل استفاده روی صندلی ماشین و منزل و محل کار
رفع خستگی عضلات ناحیه مورد ماساژ
آرامش در بدن و شل کردن عضلات پشت
سرعت بخشیدن به فرایند خون رسانی در رانندگی های طولانی
تمدد اعصاب در ترافیک و راه بندان

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۵۳۲۵۹ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۱۲۹۰۰۰ تومان

masazhor sandali2

این وسیله در واقع ماساژور همراه شما می باشد که در مکانها و حالتهای مختلف می توانید از آن استفاده نمایید.از هر فرصتی استفاده کنید و در حین رانندگی براحتی رفع خستگی نمایید.همچنین این وسیله در منزل یا محل کار ، بر روی اکثر صندلیها قابل استفاده می باشد. این ماساژور دارای ۹ روش ماساژ در ۳ ناحیه به همراه ۶ ویبرتور می باشد.

masazhor sandali4

معرفی محصول:

اگه به فرم دهنده بدن نیاز دارید به لینک زیر مراجعه کنید

خرید پستی گن ساعت شنی latex waist cincher

masazhor sandali5

استفاده از این صندلی ماساژور  اتومبیل در هنگام رانندگی باعث تمدد اعصاب در ترافیک و راه بندان شده و در رانندگی های طولانی مدت به بهبود گردش خون نیز کمک می کند.این وسیله در واقع ماساژور همراه شما می باشد که در مکانها و حالتهای مختلف میتوانید از آن استفاده کنید. این دستگاه دارای کنترل دستی می باشد که علاوه بر صندلی های ماشین آن را می توان بر روی اکثر صندلی ها و مبل نیز استفاده نمود.

masazhor sandali3

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۵۳۲۵۹ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۱۲۹۰۰۰ تومان

۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید نقدی ساعت مچی ژله ای

خرید نقدی ساعت مچی ژله ای

خرید پستی ساعت مچی ژله ای از shopmenow

ساعت ژله ای مچی,خرید پستی ساعت ژله ای مچی,خرید آنلاین ساعت ژله ای مچی,خرید اینترنتی ساعت ژله ای مچی,خرید ارزان ساعت ژله ای مچی,فروش راحت ساعت ژله ای مچی,فروش نقدی ساعت ژله ای مچی,خرید نقدی ساعت ژله ای مچی,فروش پستی ساعت ژله ای مچی،فروش اینترنتی ساعت ژله ای مچی,

ساعت مچی ژله ای

در این پست می خواهیم شما را با ساعت مچی ژله ای آشنا کنیم. اگه به ساعت هایی با طرح ژله ای علاقمند هستید حتما این پست را دنبال کنید. ساعتی با کیفیت بالا و در رنگ های مختلف. این ساعت در ۶ رنگ مختلف عرضه شده است که می توانید رنگ دلخواه خود را به ثبت برسانید.

ساعتی با کیفیت بالا
با ظاهری زیبا و جالب
فوق العاده شیک و زیبا
مخصوص خانوم ها و آقایان خوش سلیقه
قابلیت ست کردن با لباس های اسپرت و رنگی 
ساعتی با ظاهری متفاوت و مدرن و با دوام
هدیه ای مناسب برای کسی که دوستش دارید
در رنگ های متنوع

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۵۳۲۷۶ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۱۵۵۰۰ تومان

رنگ نارنجی

رنگ آبی کاربنی

رنگ بنفش

رنگ طوسی

رنگ قرمز

رنگ سفید

saate zheleei3 saate zheleei5

این ساعت با ظاهری متفاوت و زیبا و کیفیتی فوق العاده در رنگهای متنوع مکمل ریبایی و جذابیت شما طراحی شده است.در رنگ های سفید ,ابی ,نارنجی ,بنفش ,صورتی ,فسفری, مشکی .مناسب برای آقایان و خانوم های خوش سلیقه.قابل ست کردن با لباس های رنگی و اسپرت.

saate zheleei6

معرفی محصول:

در لینک زیر می توانید ساعت مچی مردانه را مشاهده کنید

خرید ساعت مچی مردانه casio مدل denaro

saate zheleei8

saate zheleei2 saate zheleei7 saate zheleei4

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۵۳۲۷۶ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۱۵۵۰۰ تومان

رنگ نارنجی

رنگ آبی کاربنی

رنگ بنفش

رنگ طوسی

رنگ قرمز

رنگ سفید

۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید آنلاین کلاه کپ طرح طهران

خرید آنلاین کلاه کپ طرح طهران

خرید اینترنتی کلاه کپ طرح طهران از فروشگاه شاپ می نو

خرید کلاه کپ طرح طهران,خرید پستی کلاه کپ طهران,فروش آنلاین کلاه کپ طرح طهران,فروش نقدی کلاه کپ طرح طهران,فروش اینترنتی کلاه کپ طرح طهران,فروش ارزان کلاه کپ طهران,فروش پستی کلاه کپ طهران,خرید آنلاین کلاه کپ طهران,قیمت کلاه کپ طهران,خرید اینترنتی کلاه کپ طهران

کلاه کپ طرح طهران

در این پست می خواهیم کلاه طرح دار کپ که یکی از معروفترین مدل های کلاه است را برای شما عزیزان به نمایش بگذاریم. این کلاه با طرح “طهران” به یکی از پرفروش ترین کالاهای این روز ها مبدل شده است. عکس و ویژگی های این کلاه در ادامه آمده است که می توانید آن ها را ببینید.

کلاه کپ طرح طهران

طراحی متفاوت، با قابلیت تنظیم سایز

لوگو دوخته شده طهران

دوخت تمیز و بسیار حرفه ای

امروز کلاه کپ طرح طهران رو به شما عزیزان پیشنهاد میدیم که بتازگی این طرح حسابی مد شده و در بین جوان ها طرفدارای خیلی زیادی پیدا کرده. امتیاز بعدی، قابل تنظیم بودن اونه که باعث میشه برای سایزهای مختلف سر مناسب و قابل استفاده باشه و بکمک بند چسبی بتونید اون رو کاملا متناسب با سایز سرتون اندازه کنید. همچنین دوخت بسیار تمیز و حرفه ای و کیفیت بالای کلاه از دیگر ویژگی های این محصوله.

قیمت: ۲۹۰۰۰ تومان

kolah cape tehran2kolah cape tehran3

ویژگی های کلاه کپ طهران:
– قابلیت تنظیم سایز
– لوگو دوخته شده طهران روی کلاه
– اسپرت و متفاوت
– دوخت تمیز
– قطر حدودی کلاه: ۲۱cm
– مشکی و تک رنگ

kolah cape tehran6

محصول مشابه:

برای خرید کلاه طرح پسر بد می توانید به لینک زیر بروید

خرید کلاه کپ طرح پسر بد

kolah cape tehran5

kolah cape tehran7

kolah cape tehran8

kolah cape tehran4

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ۲۹۰۰۰ تومان

۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید آنلاین عینک Ray Ban 3016

خرید آنلاین عینک Ray Ban 3016

خرید راحت عینک Ray Ban 3016 از فروشگاه shopmenow

خرید پستی عینک Ray Ban 3016,خرید آنلاین عینک Ray Ban 3016,فروش ارزان عینک Ray Ban 3016,فروش اینترنتی عینک Ray Ban 3016,فروش آنلاین عینک Ray Ban 3016,قیمت عینک Ray Ban 3016,خرید اینترنتی عینک Ray Ban 3016,خرید پستی عینک ری بن,خرید اینترنتی عینک ری بن,فروش پستی عینک ری بن,فروش اینترنتی عینک ری بن,فروش ارزان عینک ری بن,فروش نقدی عینک ری بن,قیمت عینک ری بن

Ray Ban 3016 1

در این پست م خواهیم شما را با عینکی بسیار جذاب آشنا کنیم. خرید عینک آفتابی می تواند در این روزهای گرم سال برای محافظت از چشمان شما بکار آید. عینک های ری بن از معروفیت خاصی برخوردارند که همین علت سبب شده است که طرفداران زیادی را از آن خود کند.

ویژگی های کلیدی:

جنس دسته:پلاستیک مشکی منعطف

روزمره/مجلسی/فشن

رنگ دسته:مشکی

با تکنولوژی آنتی رفلس

رنگ شیشه:مشکی،آتشی،آبی

جنس قاب:فلز ظریف طلایی ضد آب

شیشه(لنز):نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت دارای تکنولوژی آنتی رفلس

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۱۰۹۴ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۳۹۰۰۰ تومان

Ray Ban 3016 2 عینک Ray Ban 3016

سادگی، مرتب بودن و تمیزی نکاتی هستند که شما را همیشه به عنوان یک فرد خوش تیپ و قابل قبول جلوه ی دهد. این سادگی می تواند در لباس های رسمی و روزمره شما نمود پیدا کند.بعضی ها فکر می کنند چون اسم روزمره به این لباس ها داده می شود نباید توجه زیادی به آنها کرد.

Ray Ban 3016 4

این یک واقعیت است؛ معمولا افرادی که شما را نمی شناسند، در برخورد اول با توجه به ظاهر و نوع لباس پوشیدن تان شمارا زیرذره بین می برند ودر مورد شما قضاوت می کنند. اصلا یک ضرب المثل معروف می گوید که تاثیر اولیه ظاهر شما هیچ شانس دومی نخواهد داشت. در صورتی که خیلی ها معتقدند این قضاوت درست نیست، اما در اکثر موارد اتفاق می افتد و به صورت عادت در ذهن همه ما حک شده است.

خیلی از مردمان هم دغدغه همیشگی شان این است که کدام کت را با کدام شلوار هماهنگ کنند و با کفش مشکی شان کدام جوراب را به پا کنند. نه! شما آقایان، خوش تیپ بشو نیستید مگر اینکه قواعد بازی را بلد باشید. قواعد خوش پوش شدن در دستان ماست. شما می توانید آنها را با دقت بخوانید وعمل کنید. به هر حال همه مردان همه چیز دان نیستند. به طور کلی درنگاه اول، اطرافیان، رنگ پوست، سن و قد شما را زیر ذره بین می برند و بعد هم ظاهر و تیپ و نحوه صحبت کردن شما را درنظر می گیرند.

Ray Ban 3016 6

محصول مشابه:

برای خرید عینک جالب و معروف میو میو به لینک زیر بروید.

خرید اینترنتی عینک Alexina

Ray Ban 3016 6

برای بسیاری از این موارد نمی توان کاری کرد.اما ظاهر و نحوه لباس پوشیدن از جمله مواردی است که می توانید به راحتی تغییرش بدهید وبهترش کنید. می دانستید که هرفردی اشتباهاتی را در ظاهرش دارد که اگر رعایت کند، به راحتی می تواند خوش پوش به حساب آید.

جوانی، فصل تازه ای در زندگی و سرآغاز ورود انسان به جهان پرشور و رنگارنگ است که غرایز طبیعی در شکل دهی آن، نقش اصلی را بر عهده دارند. استقلال طلبی، تنوّع دوستی، هیجان خواهی، نقد گذشته و نوگرایی از جمله ویژگی های دوران جوانی است که به شدّت، تمایل به امروزی شدن و نوگرایی به درجات مختلف در هر نوجوان وجود دارد و گواه نیاز وی به شکستن قالب های موجود، فاصله گرفتن از هنجارهای پیشین و رسیدن به هویتی متمایز از کسانی که پیش از او بوده اند و همچنین گرایش به فاصله گرفتن از والدین است. این نیاز، زمانی که نمود بیرونی به خود می گیرد و در رفتار جوان منعکس می شود، به صورت مدگرایی ظاهر می گردد

Ray Ban 3016 7

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۱۰۹۴ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۳۹۰۰۰ تومان

۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید آنلاین استند موبایل طرح لاک پشت

خرید آنلاین استند موبایل طرح لاک پشت

خرید پستی استند موبایل طرح لاک پشت از فروشگاه shopmenow

خرید پستی استند موبایل,خرید اینترنتی استند موبایل,خرید آنلاین استند موبایل,خرد نقدی استند موبایل,خرید ارزان استند موبایل,خرید راحت استند موبایل,قیمت استند موبایل,فروش پستی استند موبایل,فروش ارزان استند موبایل,فروش آنلاین استند موبایل,فروش اینترنتی استند موبایل

استند موبایل طرح لاک پشت

در این پست می خواهیم شما را با وسیله ای کاربردی اشنا کنیم. اگر به نگهدارنده موبایل نیاز دارید می توانید از این وسیله که به طرح جالب و زیبای لاک پشت ساخته شده است استفاده کنید. انواع نگهدارنده موبایل در سایت معرفی شده اند که نوع لاک پشتی آن از جذابیت خاصی برخودار است.

طراحی زیبا و منحصر به فرد
از جنس سیلیکون مقاوم و غیر سمی 
وزن کم و انعطاف پذیر
سازگار با محیط زیست
قابل استفاده برای انواع موبایل
مناسب برای تماشای تصویر و ویدئو از طریق تلفن همراه
مناسب برای هدیه دادن
با قابلیت نگهداشتن هدفون و سیم گوشی
در دو رنگ بنفش و آبی
ابعاد:۵*۷*۳٫۵ سانتیمتر

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۵۲۴۵۸ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۸۹۰۰ تومان

استند موبایل طرح لاک پشت (آبی)

استند موبایل طرح لاک پشت (بنفش)

اگر به دنبال یک پایه نگهدارنده موبایل با طراحی خاص هستید ما به شما این محصول را پیشنهاد می دهیم.این محصول ساخته شده از سیلیکون مقاوم و غیر سمی بوده و هیچ گونه خطری برای پوست ندارد. دارای وزن بسیار کمی بوده و در مقابل حرارت ۲۴ – ۲۳۰ درجه سانتی گراد مقاوم است.

محصول مشابه:

در لینک زیر می توانید نوع دیگری از نگهدارنده موبایل را مشاهده کنید

خرید اینترنتی پایه نگهدارنده موبایل Remax

شما می توانید از این وسیله برای حمل هدفون و سیم شارژ گوشی خود استفاده نمایید فقط کافیست لاک آن را برداشته و سیم را درون آن جاسازی کنید.

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۵۲۴۵۸ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۸۹۰۰ تومان

استند موبایل طرح لاک پشت (آبی)

استند موبایل طرح لاک پشت (بنفش)

۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید پستی عینک زنانه Dior نگین دار مدل ۱۶۶۶

خرید پستی عینک زنانه Dior نگین دار مدل ۱۶۶۶

خرید اینترنتی عینک زنانه Dior نگین دار

خرید پستی عینک زنانه Dior,خرید اینترنتی عینک زنانه Dior,خرید آنلاین عینک زنانه Dior,فروش ارزان عینک زنانه Dior,قیمت عینک زنانه Dior,خرید نقدی عینک زنانه Dior,فروش پستی عینک زنانه Dior,فروش اینترنتی عینک زنانه Dior,فروش راحت عینک زنانهDior

عینک زنانه Dior نگین دار

خرید پستی عینک آفتابی امروزه به یکی از راحت ترین راه های تهیه عینک مبدل شده است. امروز و در این پست هم سایت شاپ می برای شما عزیزان عینکی در خور شخصیت شما به نمایش در خواهد آورد. دختران عزیزی که می خواهند عینکی بسیار شیک داشته باشند این عینک را به خاطر بسپارند. ویژگی ها و عکس های این عینک در ادامه آمده است

ویژگی های کلیدی :

دارای استانداردهای UV400

طراحی زیبا و پسندیده ی سال

در رنگ بندی های متنوع

قابل استفاده برای بانوان

ارسال به همراه کیف عینک و دستمال

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۱۲۳۶ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

این عینک در دو طرح ارائه می شود:

عینک Dior طرح ۱ که شامل فریم مشکی و شیشه دودی و فریم قهوه ای و شیشه قهوه ای می باشد.

عینک Dior طرح ۲ که شامل فریم : صورتی قهوه ای-سبز مشکی-زرد و قهوه ای و دارای شیشه قهوه ای اسن.

که در سبد خرید و در قسمت توضیحات رنگ فریم و شیشه رو می بایست ذکر کنید.

قیمت: ۴۷۰۰۰ تومان

eynak Dior2

eynak Dior10دیور Dior یکی از برند های معروف دنیا می باشد که کمپانی آن توسط شخصی به نام کریستین دیور Christian Dior تاسیس شد . کرسیتین دیور یکی از طراحان مطرح فرانسوی می باشد که توانست معروف ترین مدل ها را در بخش زیورآلات وارد بازار کند . در حال حاضر برند دیور Dior محصولات زیادی تولید کرده و یکی از این محصولات عینک های آفتابی می باشد.

 عینک آفتابی دیور که در این فروشگاه مشاهده می نمایید از سری جدیدترین طرح های دیور می باشد که به صورت مستقیم به همراه تمام لوازم جانبی می توانید از ما خریداری کنید.

eynak Dior3 eynak Dior4

محصول مشابه:

برای دیدن عینک آفتابی بسیار شیک به لینک زیر مراجعه کنید

خرید عینک آفتابی Braiden

eynak Dior5

جنس فریم این عینک آفتابی کاچویی بوده و وزن بسیار سبکی دارد که هنگام استفاده از آن احساس خوبی خواهید داشت . طراحی عینک آفتابی دیور به گونه ایست که با تمام صورت ها ( گرد و باریک ) سازگار است و جذابیت شما را دو چندان می نماید.

لنزهای این عینک دارای UV 400 بوده که چشمان شما را در برابر اشعه های مضر خورشید به صورت ۱۰۰ در ۱۰۰ محافظت می نماید.

eynak Dior6 eynak Dior7 eynak Dior8

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۱۲۳۶ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

این عینک در دو طرح ارائه می شود:

عینک Dior طرح ۱ که شامل فریم مشکی و شیشه دودی و فریم قهوه ای و شیشه قهوه ای می باشد.

عینک Dior طرح ۲ که شامل فریم : صورتی قهوه ای-سبز مشکی-زرد و قهوه ای و دارای شیشه قهوه ای اسن.

که در سبد خرید و در قسمت توضیحات رنگ فریم و شیشه رو می بایست ذکر کنید.

قیمت: ۴۷۰۰۰ تومان

۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید اینترنتی بالش طرح اموجی

خرید اینترنتی بالش طرح اموجی

خرید پستی بالش طرح اموجی از فروشگاه شاپ می نو

خرید پستی بالش طرح اموجی,خرید اینترنتی بالش طرح اموجی,خرید آنلاین بالش طرح اموجی,خرید نقدی بالش طرح اموجی,خرید راحت بالش طرح اموجی,فروش پستی بالش طرح اموجی,فروش اینترنتی بالش طرح اموجی,فروش اینترنتی بالش طرح اموجی,فروش نقدی بالش طرح اموجی,

خرید اینترنتی بالش طرح اموجی

خب امروز می خواهیم یکی از لوازم منزل یا بهتر بگوییم لوازم خواب و استراحت را برای شما عزیزان معرفی کنیم. حتما در شبکه اجتماعی تلگرام عضو هستید و از امکانات آن که یکی از مهم ترین آنها استیکر ها هستند استفاده کرده اید. ما در این قسمت می خواهیم بالش هایی معرفی کنیم که بر روی آنها استیکر های مختلفی نقش بسته است. ۴ استیکر معروف در ۴ طرح به تصویر کشیده شده اند که جذابیت بالش ها را دو چندان کرده اند

قابل استفاده به عنوان بالش، کوسن و عروسک

پارچه مخمل ضد حساسیت و درجه ۱

با ضمانت شتسشو

در چهار طرح پر طرفدار

طرح بالش اموجی برگرفته از شکلک یا همان آیکون های پرطرفدار امروزی است که در نرم افزار های اجتماعی مانند تلگرام و … محبوبیت بی شماری دارند. این بالش از جنس پارچه مخمل درجه ۱ می باشد و دارای ضمانت شتسشو است. همچنین در تولید این محصول از الیاف ضد حساسیت استفاده شده است. از این محصول می توانید به عنوان بالش، کوسن و عروسک استفاده کنید. بالش طرح اموجی در ۴ طرح مختلف عرضه شده است که در تصویر مشخص می باشند. هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید شماره طرح مورد نظر را در سبد خرید انتخاب کنید.

قیمت: ۲۷۰۰۰ تومان

balesh emoji3 balesh emoji4

قابل ذکر است تمام طرح های موجود بر روی بالش گلدوزی بسیار منظم و حرفه ای شده است. این بالش بسیار نرم بوده و از کیفیت بالایی بهره می برد. بالش طرح اموجی در ۴ طرح مختلف عرضه شده است که در تصویر مشخص می باشند. هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید شماره طرح مورد نظر را در سبد خرید انتخاب کنید.

balesh emoji5

ویژگی های بالش طرح اموجی:
– ارائه شده در ۴ طرح مختلف
– جنس نرم و بسیار با کیفیت
– پارچه مخمل
– الیاف ضد حساسیت
– قابل شتسشو
– وزن ۱۹۰ گرم
– قطر ۳۰ سانتی متر
– قابل استفاده به عنوان بالش، کوسن و عروسک

balesh emoji6 balesh emoji7

محصول مشابه:

برای خرید پنکه یو اس بی مدل جدید به لینک زیر بروید

خرید پنکه USB مدل ۲۰۱۶

balesh emoji8 balesh emoji9 balesh emoji2

قیمت: ۲۷۰۰۰ تومان

۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید آنلاین مینی کولر رومیزی USB

خرید آنلاین مینی کولر رومیزی USB

خرید اینترنتی مینی کولر رومیزی USB از شاپ می نو

خرید پستی مینی کولر رومیزی,خرید آنلاین مینی کولر رومیزی,خرید اینترنتی مینی کولر رومیزی,قیمت مینی کولر رومیزی,فروش پستی مینی کولر رومیزی,فروش آنلاین مینی کولر رومیزی,فروش اینترنتی مینی کولر رومیزی,فروش ارزان مینی کولر رومیزی,فروش نقدی مینی کولر رومیزی,مینی کولر رومیزی یو اس بی,خرید پستی مینی کولر رومیزی یو اس بی,خرید آنلاین مینی کولر رومیزی یو اس بی,فروش اینترنتی مینی کولر رومیزی یو اس بی,فروش نقدی مینی کولر رومیزی یو اس بی

مینی کولر رومیزی USB

در این پست می خواهیم کولر usb را به شما عزیزان معرفی کنیم. قبلا در سایت شاپ می پنکه یو اس بی را معرفی کرده بودیم و با استقبال شما عزیزان روبرو شده بود. حال می خواهیم یک وسیله کاربردی دیگر را برای این روز های گرم سال معرفی کنیم. قطعا همه ما به دنبال وسایل خنک کننده هستیم. سایت شپ می به شما خوبان کولر یو اس بی را پیشنهاد می کند. ویژگی ها این محصول در ادامه آمده است.

دارای موتور قوی و خروجی باد بالا در مقایسه با دیگر پنکه های یو اس بی

کارکرد با ۳ عدد باطری قلمی ، و کابل یو اس بی

  امکان اتصال به شارژر یو اس بی یا کامپیوتر و لب تاب

رومیزی و قابل حمل ، امکان کارکرد به وسیله شارژر پاور بانک 

دارای ۲ دریچه باد خروجی قابل تنظیم زاویه مختلف

دارای دکمه خاموش و روشن

مجهز به سینی مخصوص در زیر دستگاه ، برای ریختن یخ یا آب ، برای ایجاد باد خنک تر

مجهز به ژل مخصوص نگهدارنده آب که میتوان آن را در سینی مخصوص زیرین ریخته تا به کاهش دمای باد خروجی کمک نماید.

کابل یو اس بی ، ژل های مخصوص در پکیج موجود میباشد .

در رنگ های متنوع

ارسال رنگ به صورت تصادفی (رندومی) میباشد

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۵۲۸۵۹ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۷۵۰۰۰ تومان

mini koler usb2 mini koler usb3

مینی کولر یو اس بی ، قابلیت خنک کردن با استفاده از محفظه مخصوص آب را داراست. محصولی فوق العاده برای کارکردن شما در روزهای گرم تابستانی میباشد. قابل حمل بوده دارای وزن کم ، سبک و قابل جا به جایی بوده که شما در هر مکانی با استفاده از برق ، باطری ، یا حتی شارژر پاوربانک ، میتوانید آن را روشن نموده و از آن استفاده نمایید . دارای خروجی باد فوق العاده بوده که مدل موجود در فروشگاه ، از نوع دو دریچه میباشد که دریچه های خروج باد آن ، به صورت جداگانه ، قابل تنظیم بوده و میتوان جهت باد هریک از آنها را مشخص نمود .

mini koler usb5

قابلیت کارکرد با برق کامپیوتر با پورت یو اس بی ، شارژر یو اس بی انواع موبایل، یا استفاده از ۳ عدد باطری قلمی را داشته و مصرف بسیار پایینی دارد . مزیت ، در مقایسه با پنکه های یو اس بی ، محفظه قرار دادن یخ یا ریختن آب در زیر آن است که باعث میشود ، باد خروجی از کولر خنک تر از پنکه های یو اس بی باشد .

mini koler usb6 mini koler usb7 mini koler usb8

محصول مشابه:

برای خرید نوع دیگری از پنکه یو اس بی به لینک زیر بروید

خرید پنکه USB مدل۲۰۱۶

mini koler usb10 mini koler usb4 mini koler usb9

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۵۲۸۵۹ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۷۵۰۰۰ تومان

۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور
Code Center