خرید آباژور سه بعدی طرح مارپیچ

خرید آباژور سه بعدی طرح مارپیچ,خرید آباژور طرح دار,خرید چراخ خواب اتاق,قیمت چراغ خواب اتاق,فروش نقدی چراغ خواب کودک,آباژور سه بعدی طرح دار

خرید آباژور سه بعدی طرح مارپیچ

نام آباژور سه بعدی طرح مارپیچ
جنس پایه چوب
جنس بالبینگ پلکسی گلاس
منبع نور دارای منبع نور led دو بعدی
ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت
ولتاژ ترانس ۱۲ ولت
ابعاد بالبینگ ۲۷*۱۷ سانتی متر
ابعاد پایه ۱۴*۸ سانتی متر
ضخامت بالبینگ ۳ میلیمتر
رنگ بندی سبز،قرمز،سفید،زرد
اقلام همراه بالبینگ،پایه،ترانس

در این پست می خواهیم شما را برا آباژور طرح دار که این بار طرح مارپیچ هست را برایتان معرفی کنیم. این محصول یکی از محصولات پرفروش می باشد. چراخ خوابی که در این پست معرفی خواهد د با استفاده از نور LED ایجاد نور و روشنایی می کند. این آباژور با استفاده از این LED دو بعدی چشم ها را به اشتباه می اندازد و سه بعدی به نظر می رسد. این لامپ جادویی با طرح خیلی خاصی سه بعدی دیده خواهد شد.

قیمت: ۱۸,۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید اینترنتی چراغ خواب موزیکال طرح ستاره

این طراحی دو بعدی موجب صرفه‌جویی در فضاشده و افراد می‌توانند این لامپ را در کمترین فضای ممکن،جای دهند. مزیت این طرح از بالبینگ نسبت به مدل های مشابه خارجی در درجه اول داشتن ترانس می باشد که باعث می شود خطر برق گرفتگی و آتش سوزی به کلی به فراموشی سپرده شود ، این عیب در مدل های بدون ترانس وجود دارد. وجود ترانس افزون بر مهار خطر احتمالی باعث عمر بالای دستگاه نیز شده است.

در پایه این بالبینگ نیز نواری طراحی شده که نور منتشر شده از نوار روی پایه نیز جلوه زیبایی به دکوراسیون شما خواهد داد. بالبینگ از یک لامپLEDکم مصرف استفاده می‌کند که مقرون به صرفه بوده،بیش از حد گرم نمی‌شود و تا ۵۰ هزار ساعت عمر می‌کند. ضخامت بالبینگ تنها ۳ میلیمتر است.دراین لامپ برای نمایش تصاویر سه‌بعدی از مواد اولیه دوبعدی استفاده شده است.

قیمت: ۱۸,۰۰۰ تومان