خرید ارزان بلوز مردانه ARMY مدل High Class

خرید ارزان بلوز مردانه,خرید بلوز ارزان,فروش اینترنتی بلوز,بلوز مردانه جدید,بلوز طرح ارتشی,قیمت بلوز طرح جنگی,انواع بلوز مردانه,بلوز رنگ شاد مردانه

خرید ارزان بلوز مردانه

بلوزی که در این پست قصد معرفی آن را برای شما عزیزان داریم از جنس دورس می باشد. این بلوز را برای تمامی فصل ها می توانید استفاده کنید. پسران عزیزی که می خواهند شیک پوش باشند و به لباس ارتشی علاقه دارند. این پست می تواند سلیقه ی آنها را ارضا کند. این بلوز پسرانه شیک در ۲ سایز لارج و ایکس لارج عرضه می شود. عکس های باکیفیت این بلوز را در ادامه آورده ایم تا بتوانید به درستی محصول معرفی شده را مشاهده کنید. همانطور که می دانید انتخاب لباس مناسب همیشه یکی از دغدغه های افراد مختلف می باشد. سایت شاپ می نو به شما عزیزان شیک پسند بلوز ارتشی Army را پیشنهاد می دهد.

قیمت: ۳۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید بلوز مردانه Abercrombie

خرید بلوز پسرانه آدیداس

خرید اینترنتی بلوز Adidas مدل LEN

انتخاب لباس باکیفیت ، راحت، مناسب و در عین‌حال زیبا از برندهای خوش‌نام و مناسب فصل یکی از دغدغه های روزمره افراد می باشد.به خصوص اینکه بخواهید دنبال ست کردن پوشاک خود باشید که کاری مشکل و زمان بر و طاقت فرسا می باشد.بلوز پاییزه مردانه طرح ارتشی به دلیل رنگ و استایلی که دارد به راحتی با انواع پوشاک مختلف قابل ست و هماهنگ می باشد.

بلوز پاییزه مردانه طرح ارتشی ARMY یک بلوز گرم و راحت برای شماست.این بلوز آستین بلند و یقه گرد می باشد که از جنس پارچه ی دورس میباشد.این بلوز در قسمت یقه و همچنین انتهای آستین ها و انتهای بلوز دارای کش بوده که باعث جذب شدن آن و در نهایت جلوگیری از ورود و خروج هوای گرم و سرد می شود.

مشخصات کلیدی محصول:

جنس:دورس

سایز بندی:لارج و ایکس لارج

رنگ بندی:سورمه ای

آستین بلند و یقه گرد

دارای کش در قسمت یقه،آستین،انتها

باتن خور بسیار عالی

 

قیمت: ۳۹۰۰۰ تومان