خرید اینترنتی لیوان فانتزی نی دار

خرید اینترنتی لیوان فانتزی نی دار,خرید لیوان فانتزی,لیوان فانتزی نی دار,خرید اینترنتی لیوان نی دار,لیوان فانتزی دخترانه,فروش نقدی لیوان طرح دار

خرید اینترنتی لیوان فانتزی نی دار

در این پست قصد معرفی لیوان هایی بسیار جذاب را برای خانم های خانه داریم. این لیوان ها در طرحی بسیار زیبا ساخته شده است. دست ساز بودن این لیوان ها توسط سازندگان ایرانی  از ویژگی های مهم آن محصوب می شود. این لیوان با دارا بودن نی سر خود توجه ها را به خود جلب کرده است و ظاهری بسیار شیک به خود گرفته است. جنس این لیوان از شیشه پیرکس می باشد که همین امر باعث مقاومت بالای آن در برابر حرارت شده است. شما عزیزان می توانید این لیوان را در این لحظه از سایت شاپ می نو خریداری نمایید.

قیمت فقـط :۲۰۰۰۰تـومان

محصول مشابه:

خرید بطری مایعات طرح جمجمه

خرید اینترنتی جا قاشقی سرامیکی

خرید ارزان لیوان دوجداره طرح اسکلت

لیوان فانتزی نی دار درواقع یک لیوان بلوری با نی سرخود می باشد . اگر از شکستگی نی های بلوری که برای نوشیدن شربت استفاده می شود گله مند هستید حالا دیگر می توانید با استفاده از این لیوان های نی دار علاوه بر یک پذیرایی شیک با خیال آسوده برای مهمانان شربت سرو کنید .

استفاده از لیوان نی دار برای بچه ها نیز همراه با جذابیت خواهد بود علاوه بر اینکه گاهی برای کودکان سخت است از لیوان فانتزی استفاده کنند اما نوشیدن هر نوشیدنی با نی برای آنها خیلی آسان است .

 محصول شرکت World Glass است . این لیوان های بلوری به صورت دست ساز و به وسیله هنرمندان زبردست ایرانی ساخته می شود . جنس لیوان فانتزی نی دار شیشه پیرکس است و در مقابل حرارت مقاوم بوده و قابلیت قرار گرفتن در مایکروویو را نیز دارد .

قیمت فقـط :۲۰۰۰۰تـومان