خرید پستی ژل بازی کودک اسلایم

خرید پستی ژل بازی کودک اسلایم,وسیله بازی کودک,ژل بازی کودک,خرید وسایل بازی بچه,فروش ژل اسلایم کودک,خرید خمیر  بازی کودک,فروش خمیر بازی

خرید پستی ژل بازی کودک اسلایم

اگر فرزندان تان سرگرمی درست و حسابی ندارند و شما والدین عزیز از اینکه نمی توانید اوقات فراغت دلبند تان را پر کنید بسیار ناراحت هستید، ما در این پست پیشنهاد خوبی برای شما داریم. حتما یکی از مواردی که والدین برای فرزندانشان تبیین می کنند استفاده از وسایل بازی هست که به روحیات آنها صدمه ای وارد نکند. ما در این پست با هدف قرار دادن این موضوع وسیله ای بسیار خوب برای فرزندان تان آماده کرده ایم. ژل ها و خمیر های بازی یکی از مهیج ترین بازی هایی می تواند باشد که فرزندان تان می تواند با آن خود را مشغول کند. با این ژل می توانند اشکال مختلفی را که دوست دارند را بسازند. حتی خود شما والدین عزیز هم می توانید با این ژل ها به یاری کودک خود بشتابید.

قیمت: ۲۲,۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید اینترنتی چادر بادی کودک

خرید دسته بازی بلوتوث Game Pad Mocute-050

خرید تاب کودک کیفیت پی وی سی

خرید پستی ژل بازی کودک اسلایم

ظرفیت ۴۵۰ گرم

اسلایم یک ماده خمیری است که حالت ژلاتینی دارد و به شکل های گوناگون در میاد. خمیر اسلایم یک وسیله بازی برای تمام اقشار اعم از بزرگسال و کودک به حساب می آید. و با آن میتوان اشکال مختلف را درست کرد. علاوه بر آن برای آرامش و روحیه هم بسیار گزینه مناسبی است.

خرید پستی ژل بازی کودک اسلایم خرید پستی ژل بازی کودک اسلایم خرید پستی ژل بازی کودک اسلایم

قیمت: ۲۲,۰۰۰ تومان