خرید اینترنتی جای شوینده داخل کابینت

خرید اینترنتی جای شوینده داخل کابینت,خرید جا مایعی آشپزخانه,خرید پستی جا مسواکی,خرید جا لباس حمام,خرید جای شوینده  ارزان,فروش جا لیوانی آشپزخانه

خرید اینترنتی جای شوینده داخل کابینت

وسیله ای که در حال مشاهده آن هستید یک وسیله چند کاربره با کابرد های فراوان می باشد. از این وسیله می توانید در مکان های مختلف منزل استفاده کنید. اگر در آشپزخانه زیر سینک کمبود فضا دارید می توانید از این وسیله برای قرار دادن شونده هایی مانند مایع، تاید و … استفاده کنید. اگر در رختکن حمام فضای کافی برای نگهداری لباس ها ندارید می توانید از این وسیله بهره ببرید. این وسیله ی کاربردی را با قرار دادن در جایی که می تواند به شما کمک کند، استفاده کنید. جنس این وسیله از آلیاژ روی بوده است. این وسیله جهت مرتب سازی وسایل فضاهای مختلف به یکی از کاربردی ترین محصول سایت بدل شده است.

قیمت : ۴۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید جاى حبوبات ۲ تایى دیوارى

خرید اینترنتی شلف یخچال

خرید اینترنتی جای شوینده داخل کابینت

کمبود فضا در کابینت زیر سینک یک از دغدغه های هر خانم خانه داری می باشد. با طراحی محصولات مهندسی و کاربردی ،امکان استفاده از فضاهای زاید را فراهم میکند.جای شوینده نیز محصولی است که با آویزان شدن از درب می تواند جایگاه مناسبی را جهت قرار دادن انواع شوینده ها در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

قیمت : ۴۵۰۰۰ تومان