خرید پستی هندزفری لاکچری بافتنی

خرید پستی هندزفری لاکچری بافتنی,هندزفری بافت دست,قیمت هندزفری شیک,خرید هندزفری ارزان,خرید آنلاین هندزفری  ساده,هندزفری طرح دار

خرید پستی هندزفری لاکچری بافتنی

در این پست می خواهیم یکی از وسایل کارآمد که اکثرا از ان استفاده می کنند را برای شما دختران و پسران عزیز معرفی کنیم. هندزفری برای گوش دادن به آهنگ و مکالمه تلفن بسیار استفاده می شود. لذا اگر به دنبال هندزفری با کیفیت هستید ما به شما این هندزفری را پیشنهاد می کنیم. این هندزفری در رنگ های مختلف عرضه می شود که البته ارسال رنگ به صورت رندوم خواهد بود. ان هندزفری بافتنی به گونه ای است که بر خلاف دیگر هندزفری ها به  هم گره نخواهد خورد.

این هندزفری ها با بافت طرح های زیبا بر روی سیم آن ها به گونه ای با ۶ رنگ خیره کننده و مد روز طراحی شده اند تا به آسانی مطابق با استایل لباس شما باشند و کیفیت صدای قوی و شفافی به شما ارائه دهند. این هندزفری ها کیفیت صدای بی نظیری دارند و علاوه بر آن طرح بافتنی روی سیم آنها بسیار شیک بوده که متناسب با مد روز است و سلیقه جوانان را برآورده می سازد. سیم این هندزفری ها به گونه ای طراحی شده است که از پیچ خوردن یا گره خوردن آن جلوگیری شود و لذا استفاده از آن بسیار آسان گشته است. هندزفری لاکچری بافتنی دارای دکمه کم و زیاد کردن صدا می باشد و همچنین قابلیت پخش موسیقی و مکالمه تلفنی را برای شما فراهم می سازد.

قیمت: ۲۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید هندزفری بادیگاردی

خرید اینترنتی هندزفری شیائومی MI

 

ویژگی های هندزفری لاکچری بافتنی :
– قابلیت استفاده با انواع موبایل ها و دستگاه های پلیر
– ارائه شده در طرح بافتـنی های فوق العاده شیک ( ارسال طرح به صورت رندوم )
– کیفیت صدای فوق العاده شفاف
– دارای دکمه کم و زیاد کردن صدا
– مانع از گره خوردن سیم ها
 – در رنگ های متنوع و چشم نواز

    

قیمت: ۲۹۰۰۰ تومان