خرید پستی ست زیرسارافونی و شلوار

خرید پستی ست زیرسارافونی و شلوار,خرید زیر سارافونی,قیمت شلوار دخترانه,ست شلوار و زیر سارافونی,قیمت زیرسارافونی  دخترانه,لباس ست دخترانه

خرید پستی ست زیرسارافونی و شلوار

در این پست می خواهیم ست لباس خانگی بسیار شیکی را برای شما دختران عزیز معرفی کنیم. همانطور که می دانید پوشیدن لباس های راحت در خانه می تواند یک از اولویت های خانم ها باشد. لذا ما در این پست تصمیم گرفته ایم که با قیمتی نه چندان زیاد ست زیر سارافونی و شلواری را به شما عزیزان معرفی کنیم. جنی این ست از نخ کشسانی می باشد. قد شلوار این ست ۹۰ سانتی متر و قد سارافون ۷۰ سانتی متر می باشد. دیگر ویژگی های این ست در جدول زیر آمده است که می توانید پس از مشاهده ی آن اقدام به خرید این ست فرمایید.

نام ست زیرسارافونی و شلوار Hanako
جنس نخی(کشسانی فوق العاده)
سایز فری سایز(مناسب برای سایز های ۳۶-۴۴)
قد سارافون ۷۰ سانتی متر
قد آستین ۵۳ سانتی متر
قد شلوار ۹۰ سانتی متر
فاق ۲۹ سانتی متر
کمر دارای کمر کشی
رنگ بندی مشکی،توسی

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان

د نیست برای شرکت در یک دورهمی دوستانه، به جای مانتوی رسمی از مانتوهای سبک و اسپرت استفاده کنید؛ یک مانتوی غیررسمی که برای متفاوت کردن تیپ شما بهترین انتخاب است. اما برای استفاده از این مانتوها معمولا به پوشش زیر مناسب نیاز خواهید داشت. ست زیرسارافونی و شلوار Hanako دارای جنس سبک نخی بوده که از حالت کشسانی فوق العاده ای برخوردار می باشد. این ست در دو رنگ مشکی و توسی به صورت فری سایز موجود می باشد.

 

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان