خرید اینترنتی مانتو بافت ماری

خرید اینترنتی مانتو بافت ماری,فروش اینترنتی مانتو بافت,مانتو بافت دخترانه,فروش نقدی مانتو بافت,قیمت مانتوی بافت,خرید مانتو دست بافت

خرید اینترنتی مانتو بافت ماری

در این می خواهیم مانتوی مدل بافت را خدمت شما دختران و شیک پوشان عزیز معرفی کنیم. مانتویی که در حال مشاهده آن هستید از نوع زیپ دار بلند می باشد. این مانتو در دو رنگ عرضه می شود که سرمه ای و توسی رنگ های این مانتو می باشد. شما در سبد خرید می توانید رنگ دلخواه خود را سفارش دهید. اگر از کیفیت از مانتو می خواهید بدانید باید بگوییم که درجه کیفیت این مانتو بسیار بالا و بعبارتی درجه A به آن تعلق گرفته است. اگر می خواهید شیک پوش شدن را همیشه با خود داشته باشید این مانتو را می توانید انتخاب کنید.

نام مانتو بافت Mari
مدل زیپ دار/بلند
قد ۱۰۳ سانتی متر
اندازه آستین ۵۴ سانتی متر
رنگ بندی سرمه ای،توسی
جنس بافت
درجه بندی کیفیت درجه A
کلاه دارد
بند دارد
سایز فری سایز مناسب برای سایزهای مدیوم/لارج/ایکس لارج(توضیحات کامل در جدول زیر)
گارانتی ۷۲ ساعت گارانتی تست فیزیکی

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید ارزان مانتو پاییزه ملیسا

خرید مانتو پاییزه بارانا

راهنمای سایز بندی مانتو:

سایز مدیوم(M) لارج(L) ایکس لارج(XL)
دور کمر ۶۸-۷۲ سانتی متر ۷۶-۸۰ سانتی متر ۸۸ سانتی متر
دور سینه ۸۸-۹۲ سانتی متر ۹۶-۱۰۰ سانتی متر ۱۰۸ سانتی متر
دور باسن ۹۶-۱۰۰ سانتی متر ۱۰۴-۱۰۸ سانتی متر ۱۱۶ سانتی متر

مدل مانتو‌ها برای هر فصلی متفاوت هستند و با شروع هر فصلی مدل مانتو‌های مخصوص به همان فصل تولید می‌شوند. در این فصل از پارچه‌هایی استفاده می‌شود که متناسب با هوای خنک باشد. یکی از بهترین نمونه پارچه‌ها، بافت می‌باشد. این مانتو دارای مدلی زیبا و منحصر به فرد بوده که در عین سادگی بسیار زیبا و شیک می‌باشد. این مانتو در دو رنگ سرمه ای و توسی موجود می باشد که قابل استفاده برای سایزهای مدیوم/لارج/ایکس لارج است. این مانتو فری سایز بوده و برای سایزهای مدیوم/لارج/ایکس لارج مناسب می باشد.

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان