خرید گیرنده دیجیتال تلویزیون ایکس ویژن مدل XDVB-383

خرید گیرنده دیجیتال تلویزیون,خرید انواع گیرنده دیجیتال,قیمت گیرنده تلویزیون,پخش کننده شبکه های دیجیتال,خرید شبکه دیجیتال,دستگاه دیجیتال ارزان

خرید گیرنده دیجیتال تلویزیون

در این پست قصد معرفی دستگاه دیجیتالی مدل XDVB-383 را داریم. احتمالا شما هم از کسانی هستید که قصد دارید شبکه های تحت پوشش دیجیتال را به شبکه های دیگر خود اضافه کنید. اینکار به بهترین نحو با گیرنده دیجیتالی ایکس ویژن مقدور خواهد بود. ویژگی های این دستگاه به طور کامل و ریز به ریز در ادامه آمده است که می توانید به دقت آن را مطالعه کنید.

گیرنده دیجیتال ایکس ویژن X.VISION مدل XDVB-383 با توان ۱۰ وات در اندازه کوچک و جمع و جور، انتخابی مناسب برای پخش و تماشای شبکه های دیجیتال تلویزیونی از طریق فرستنده های دیجیتالی بصورت کاملا شفاف و با کیفیت عالی Full HD می باشد. این گیرنده از نوع DVB-T2 می باشد که سیگنال های دریافت شده را با فرمت های مناسب جهت اتصال به تلویزیون تبدیل می نماید. همچنین این گیرنده دارای منو وتله تکست فارسی و مجهز به EPG بوده که با این ویژگی لیست برنامه های تلویزیونی را در مدت زمان ۷ روز نشان می دهد. توسط این گیرنده می توانید یک برنامه را ضبط کرده و برنامه ی دیگری در همان محدوده فرکانسی را مشاهده نمایید، همچنین دستگاه مجهز به ماشین زمان بوده و شما را قادر می سازد تا هیچ صحنه ای از برنامه دلخواه خود را از دست ندهید.

دستگاه گیرنده دیجیتال ۳۸۳ ایکس ویژن دارای چندین نوع پورت شامل ورودی و خروجی RF جهت اتصال به آنتن تلویزیون، خروجی صدا و تصویر AV/Audio R-L و خروجی HDMI می باشد. دستگاه دارای تله تکست و قابلیت نمایش زیر نویس به چند زبان مختلف را دارد. توسط کلیدهای کنترلی روی پنل و همچنین کنترل از راه دور می توانید تمامی تنظیمات دستگاه را به راحتی انجام دهید و توسط صفحه نمایش دیجیتال اطلاعات کانال در حال پخش را مشاهده نمایید. همچنین پورت USB تعبیه شده روی پنل به شما این امکان را می دهد که فایل های دلخواه خود را توسط دستگاه روی فلش یا هارد اکسترنال ضبط و پخش نمایید و می توانید زمان ضبط و روشن و خاموش شدن دستگاه را نیز تنظیم کنید. دفترچه راهنما، کابل صوت و تصویر AV و HDMI و یک جفت باتری قلمی همراه با دستگاه ارائه شده اند. در ضمن ۶ بازی متنوع و سرگرم کننده نیز در حافظه دستگاه وجود دارد.

قیمت: ۱۰۸,۰۰۰ تومان

اطلاعات کلی

مدل: XDVB-383 
شرکت سازنده: ایکس ویژن X.VISION 
ساخت: چین 
تحت لیسانس : ایران 
توان: ۱۰ وات 
برق مصرفی: ۱۶۰-۲۵۰ ولت و ۵۰ هرتز 
نوع دستگاه: گیرنده دیجیتال

:: مشخصات ظاهری

ابعاد: طول ۲۲، عرض ۱۴ و ارتفاع ۴٫۵ سانتی متر 
وزن: ۷۵۰ گرم 
رنگ: مشکی 
جنس بدنه: فلزی

:: مشخصات پخش

قابلیت های پخش(CD/DVD/BluRay): – 
فرمت های صوتی قابل پخش : MP3, OGG 
فرمت های تصویری قابل پخش : AVI, VOB,TRP, MPEG , M2TS, DAT , TS, TP, MPEG-2, 1080P, H.264, MPEG-4 
پورت ها: USB, HDMI, AV 
سیستم های پخش : – 
حالت های پخش تصاویر(۴:۳ – ۱۶:۹): –

:: عملکردها

کنترل از راه دور: دارد 
عملکرد ضبط: دارد 
قابلیت اتصال به تلویزیون های معمولی: دارد 
قابلیت نمایش یک کانال همزمان با ضبط کانال دیگر: دارد 
قابلیت ارتقا نرم افزار با استفاده از رابط USB: دارد 
امکانات پخش از درگاه USB: دارد

:: سایر مشخصات

تله تکست: دارد 
صفحه نمایشگر: دارد

قیمت: ۱۰۸,۰۰۰ تومان