خرید ضد آفتاب پودری کامان سوی

خرید ضد آفتاب پودری,کرم ضد آفتاب,انواع کرم ضدآفتاب,خرید کرم ضدآفتاب ارزان,خرید ضدآفتاب رنگ پوست,خرید پستیضد آفتاب رنگ برنزه

خرید ضد آفتاب پودری

کرم ضد آفتاب کرم پودری کامان COME’ON محصول کشور سویس با بالاترین استاندارد +SPF و +++PA پوست شما را بطور کامل پوشش می دهد. این کرم ضدآفتاب نه تنها با وجود مواد موثر گیاهی از آسیب رسانی اشعه آفتاب به پوست جلوگیری می کند، بلکه همزمان پوست شما را تغذیه کرده و از آن در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. این ضد آفتاب حاوی کرم پودر مایع هست که با پوشش دهی عالی باعث یک دست و صاف شدن پوست صورت می شود و عیوب اعم از لک، جوش، جای جوش، چین و چروک و خال را کاملا می پوشاند.

اشعه UVA آفتاب عمیقا در پوست نفوذ کرده و باعث تضعیف بافت پوست شده و در طولانی مدت منجر به بروز سرطان پوست می گردد. استاندارد +++PA در واقع میزان حفاظت ضدآفتاب را در برابر UAV را افزایش می دهد. کرم ضد آفتاب کامان با دارا بودن استاندارد +++PA بالاترین میزان محفاظت از پوست شما در برابر UVA آفتاب می باشد.

اشعه UVB آفتاب در سطح پوست نفوذ کرده و باعث ایجاد آفتاب سوختگی و لک می شود. استاندارد +SPF تعیین کننده میزان محافظت از پوست در برابر UVB آفتاب تضمین می کند. قبل از قرار گرفتن در برابر آفتاب بطور کامل صورت خود را با استفاده از کرم ضدآفتاب کامان پوشش دهید.

این ضد آفتاب کرم پودری، در سه رنگ می باشد:

۱- ضد آفتاب به رنگ روشن: با پوشش دهی عالی مناسب برای پوست های روشن یا افرادی که ترجیح می دهند پوستی روشن داشته باشند.

۲- ضدآفتاب به رنگ طبیعی پوست: با پوشش دهی عالی پوست مناسب برای افرادی که میخواهند پوست به رنگ طبیعی داشته باشند.

۳- ضدآفتاب به رنگ برنزه: با پوشش دهی عالی پوست مناسب برای افرادی که میخواهند پوست برنزه و درخشان داشته باشند.

مجوز بهداشتی ۱۱۲۳۹۳۴۷۶۰۹۸۰۲۷۷

قیمت: ۴۴۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید آنلاین کرم ضد آفتاب رنگی و بی رنگ

خرید کرم ضد آفتاب پوست چرب (بی رنگ) Avene