خرید پستی ماسک سفید کننده هالیوود

خرید پستی ماسک سفید کننده هالیوود,خرید اینترنتی ماسک سفید کننده,فروش اینترنتی ماسک سفید کننده,فروش راحت ماسک سفید کننده,فروش نقدی ماسک سفید کننده,سفید کننده پوست هالیوود,خرید اینترنتی سفید کننده پوست هالیوود,,فروش راحت سفید کننده پوست هالیوود,فروش آنلاین سفید کننده پوست هالیوود

خرید پستی ماسک سفید کننده هالیوود

ما در این پس قصد معرفی محصولی بسیار خوب را برای شما دوستداران پوست شفاف و سفید داریم. حتما شما هم از آن دسته از کسانی هستید که به پوست سفید اهمیت می دهید. ماسک ورقه ای سفید کننده هالیوود که از ترکیبات بسیار خوبی که در ادامه درباره آن صحبت خواهیم را آماده کرده ایم که می توانید از آن استفاده کنید. به دقت ویژگی ها و نحوه استفاده این محصول را مطالعه کنید.

شاید بهتر باشد این ‌طور بگویم که بی ‌خطرترین عامل روشن‌ کننده رنگدانه که دارای کمترین ملانوم است، عصاره شیرین ‌بیان است که در ترکیبات زیبایی به عنوان شفاف ‌کننده ی پوست به کار می‌ رود و می ‌تواند در ترکیبات کرم‌ های آرایشی صورت به کار رود. به علاوه عصاره شیرین‌ بیان از لحاظ تئوری به عنوان یک مشتق ضدالتهاب موضعی مطرح است که می ‌تواند در کاهش قرمزی پوست و تیرگی پس از التهاب، کاربرد داشته باشد.

ترکیبات گیاهی چون توت سفید، شیرین بیان و آربیوتین باعث روشن شدن و سفید شدن قسمت های تیره ی پوست می شود و مشکل بی رنگ و رویی صورت را از طریق ساختن رنگدانه های جدید رفع می کند.

فواید توت سفید:  سرشار از املاح معدنی ،تانن ، ویتامین های A و C که سبب شادابی و لطافت پوست می شود.

فواید شیرین بیان : از عصاره گیاه شیرین بیان برای درمان لک‌ های پوست استفاده می ‌شود، تحقیقات در این زمینه، نتایج رضایت ‌بخشی را ارایه داده است و می ‌توان از مزایای طبیعی این گیاه پرفایده بهره برد.

آربیوتین چیست ؟ آربوتین که یک گلیکوزید موجود در گیاهان بیربری BEARBERRY، شیرین بیان و توت هست که روشن کننده‌ی طبیعی پوست می‌باشد. آربوتین فعالیتهای تیروزیناز، یعنی آنزیم درگیر در سنتز ملانین را خنثی کرده، بطوریکه در جهت روشن ساختن نواحی تیره‌ی پوست عمل می‌کند.

موارد کاربرد ماسک سفید کننده هالیوود :

* سفید کننده فوری پوست

* مکمل کرم های ضد لک

* کاملا گیاهی

* شاداب کننده و ساخت رنگدانه های جدید
* مجور بهداشتی ۱۱۶۳۹۳۶۴۵۲۲۴۹۲۷۶

طریقه مصرف :

یک لایه روی صورت تمیز به غیر از نواحی اطراف چشم، لب ها و خط رویش مو بمالید. پس از اینکه کاملا خشک شد، از روی صورت بردارید و با اب و صابون شستشو دهید

قیمت: ۴۶۵۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید ماسک خاک رس معدنی هالیوود

خرید اینترنتی کرم آبرسان قوی آکوا آگرادو اسپانیا

خرید آنلاین شامپو کینین ضدریزش قوی مو کلوران