خرید راحت شامپوی رنگ مو crazy color

خرید راحت شامپوی رنگ مو,خرید اینترنتی شامپوی رنگ مو,فروش ارزان شامپوی رنگ مو,فروش اینترنتی شامپوی رنگ مو,فروش راحت شامپوی رنگ مو,قیمت شامپوی رنگ مو,شامپوی crazy color,خرید اینترنتی شامپوی crazy color,فروش آنلاین شامپوی crazy color,فروش نقدی شامپوی crazy color

خرید راحت شامپوی رنگ مو

در این پست قصد معرفی شامپوی رنگ مو را داریم. این رنگ مو در ۸ رنگ مختلف عرضه می شود که می توانید رنگ دلخواه خود را سفارش دهید. رنگ موی موقت crazy color در چند دقیقه موهای شما را رنگ خواهد کرد ان هم بدون استفاده کردن از اکسیدان. توجه کنید که قبل از استفاده ابتدا این محصول را تست کنید که توضیحات آن در ادامه آمده است.

شامپو رنگ موی فانتزی
موهایی زیبا و متفاوت
رنگ موی موقت
بدون استفاده از اکسیدان
صرفه جویی در وقت (۱۵ الی ۳۰ دقیقه)
بدون آسیب رساندن به مو
حجم : ۱۰۰ ml 
قبل از استفاده حتما تست گردد.
در رنگ های متنوع و زیبا
قابل استفاده حتی روی موی مشکی
مناسب افراد بالای ۱۶ سال
ساخت کشور انگلستان

این شامپو در رنگ های مختلف عرضه می شود که می توانید پس از کلیک بر روی دکمه “خریدپستی” و در صفحه جدید ابتدا رنگ مد نظر خود را انتخاب و سپس به ثبت خرید خود اقدام نمایید. رنگ ها در تصویر بعدی مشخص شدده اند.

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۱۲۲۴۵۷ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۳۲۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید نقدی پولیش ناخن Naked Nails

خرید اینترنتی کرم خاویار

طرز استفاده :

ابتدا موهای خود را بشویید .بعد از خشک کردن موها (نم دار) با استفاده از دستکش و قلمو ،شامپو را به سر زده و بعد از ۱۵ الی ۳۰ دقیقه  آبکشی نمایید.

قبل از استفاده حتما روی قسمتی از مو تست شود و بعد استفاده گردد. به یاد داشته باشید که ۲۴ ساعت طول میکشد که آلرژیک بودن این محصول مشخص شود. برای تست کردن قسمتی از مو که دیده نمیشود را انتخاب کنید؛ اگر هیچ حساسیتی نداشتید که میتوانید با خیال راحت از این رنگ مو استفاده کنید.در صورت بروز هرگونه احساس خارش ، تورم  قرمزی یا سوزش شدید و … استفاده از این محصول را کنار بگذارید.

برای از بین بردن رنگ از روی پوست می توانید از پنبه ی آغشته به الکل یا خمیر دندان استفاده کنید.

این شامپو در رنگ های مختلف عرضه می شود که می توانید پس از کلیک بر روی دکمه “خریدپستی” و در صفحه جدید ابتدا رنگ مد نظر خود را انتخاب و سپس به ثبت خرید خود اقدام نمایید. رنگ های در تصویر بالا شخص شده اند.

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۱۲۲۴۵۷ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۳۲۰۰۰ تومان