خرید هدفون بلوتوث مدل BT-13

خرید هدفون بلوتوث,قیمت هدفون بلوتوث,فروش ارزان هدفون بلوتوث,فروش اینترنتی هدفون بلوتوث,فروش راحت هدفون بلوتوث,فروش آنلاین هدفون بلوتوث

خرید هدفون بلوتوث

ویژگی های کلیدی:

دارای میکروفن داخلی جهت مکالمه برای موبایل و تبلت

دارای اتصال microusb

کیفیت صدای بی‌نظیر در ابعادی کوچک و جمع و جور

دارای قلاب گوشی جهت جلوگیری از درآمدن گوشی ها

دارای دکمه های افزایش/کاهش صدا و دکمه پاسخ گویی تلفن

رنگ بندی:دوگانه مشکی نارنجی،سفید مشکی

مقاوم و بادوام و در عین حال بسیار سبک

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۶۰۸ را به شماره۱۰۰۰۱۰۰۰۴۵ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۵۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید آنلاین هدست بلوتوث Mini-503

هدفون بلوتوث9

همیشه یکی از مشکلات کاربران و دوست داران موسیقی ،‌درآمدن و افتادن ایرفون و هندزفری ها از گوش آنها می باشد.
اما هدفون بلوتوث مدل BT-13 این مشکل شما را حل می کند .
شما با خیال آسوده می توانید آن را در گوش خود قرار داده و در هر مکانی و با هر حرکتی بدون دغدغه از آن استفاده کنید بدون آنکه گوشی ها از گوش شما خارج شود.

هدفون بلوتوث3 هدفون بلوتوث2 هدفون بلوتوث4

دارای اتصال MicroUSB بوده و قابل استفاده با تمام گوشی های موبایل، تبلت و موزیک پلیرها می باشد.دارا بودن میکروفن داخلی برای مکالمه از مزیت های بسیار خوب این هدفون است.

طراحی جدید این مدل هدفون منطبق با هندسه گوش شما است و در هنگام استفاده از آن ، احساس راحت‌تری در مقایسه با سایر هدفون ها دارید. بلندگوهایی که در داخل این هدفون تعبیه شده‌اند، طوری طراحی شده‌اند که کاهش صدا را به حداقل می‌رساند و صدایی که می‌شنوید حداکثر خروجی را دارد. بنابراین شما می‌توانید صدایی رسا و با کیفیت بالا بشنوید. این مدل دارای پنل کنترل کننده صدا است که با آن می‌توان به تماس‌ها هم پاسخ دهید.

هدفون بلوتوث5 هدفون بلوتوث6 هدفون بلوتوث7 هدفون بلوتوث8

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۶۰۸ را به شماره۱۰۰۰۱۰۰۰۴۵ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۵۹۰۰۰ تومان