خرید ارزان اسپری نانو محافظ پارچه

خرید ارزان اسپری نانو محافظ پارچه,خرید راحت اسپری نانو محافظ پارچه,فروش اینترنتی اسپری نانو محافظ پارچه,فروش نقدی اسپری نانو محافظ پارچه,قیمت اسپری پارچه,خرید ارزان اسپری محافظ پارچه,فروش اینترنتی اسپری محافظ پارچه,فروش راحت اسپری محافظ پارچه,فروش ارزان اسپری محافظ پارچه

خرید ارزان اسپری نانو محافظ پارچه

اگر می خواهید از لباس های خود، خصوصا از لباس های کودک خود محافظت کنید با ما همراه شوید. اسپری نانو وسیله ای است که این امکان را برای شما فراهم کرده است. با اسپری کردن آن لایه بدون بو و رنگ بر روی لباس ایجاد می شود که از لکه های مختلف محافظت می کند.  این آنتی باکتریال را تهیه کنید و از لکه نشدن لباس ها ی کودک خود در امان باشید.

اسپری نانو محافظ پارچه و لباس
برند: Nanolux
۲۵۰ سی سی
حجم پوشش: ۶ متر مربع
ضد آب و ضد لک
آنتی باکتریال
مقاوم در برابر آب
محافظت در برابر باکتری ها
کاملا نامرئی، بی بو و بی رنگ
محافظت عالی در برابر رنگ آمیزی
صرفه جویی قابل توجه در مصرف آب
هیچ گونه تاثیری روی بافت پارچه نمی گذارد
افزایش عمر پارچه با توجه به نیاز آن به مواد شوینده
محافظت از تغییر رنگ لباس ها در برابر نور خورشید
مناسب انواع لباس، کت وشلوار ، مبلمان ،فرش و …
گفتنی است این محصول در برابر مایعات داغ مقاومت ندارد.

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۱۰۹۸۲۰ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۲۳۰۰۰ تومان

این روزها تکنولوژی نانو در حال جادو کردن در عرصه های گوناگون است که یکی از آنها محافظت آنتی باکتریال از پارچه و ضد لک و ضدآب ساختن آن است. این محافظت توسط اسپری محافظ پارچه و لباس Nanolux که با استفاده از تکنولوژی نانو ساخته شده است صورت می گیرد و تا مدتی لباس کودک شما را در برابر لک بیمه می کند و این امکان را به آنها می دهد که کاملا در لباس خود راحت باشند.این اسپری با شکل دادن یک لایه نازک سیلیس روی پارچه، محافظت آن را به عهده می گیرد؛ لایه مذکور کاملا نامرئی، بی بو و بی رنگ است و روی بافت پارچه نیز هیچ تاثیری نمی گذارد تنها دوست و محافظی آنتی باکتریال، ضد لک و ضد آب برای آن خواهد بود و پس از آن هر چیزی که به لباس بریزد با یک دستمال خشک یا کمی رطوبت زایل می شود و نه اثری از آن باقی می ماند و نه تغییر رنگ و بو یا کدری روی پارچه.از اسپری محافظ پارچه و لباس Nanolux می توانید برای انواع پارچه ها همچون کتان، پلاستیکی، پنبه ای،پارچه های ساخته شده از الیاف ظریف مانند حریر و ابریشم، انواع پتو و ملحفه، انواع فرش و موکت و مبلمان و انواع لباسها به ویژه لباس عروسی و لباس مجلسی وکت وشلوار استفاده بفرمایید. این اسپری همچنین از تغییر رنگ لباس ها در برابر نور خورشید ممانعت به عمل می آورد. با این اسپری هیچ گونه لکی از جمله نفت، قهوه، چربی، آب، چای، سس گوجه فرنگی، روغن و شربت روی سطح اسپری شده باقی نمی ماند.

دستورالعمل استفاده از اسپری محافظ پارچه و لباس Nanolux:

۱-سطحی که می خواهید آن را اسپری نمایید  تمییز و عاری از هر گونه کثیفی و چرک باشد.

۲- اسپری طوری انجام شود که تمام سطح پارچه را پوشش دهد  و از  چند بار پاف کردن در یک نقطه بپرهیزید.

۳- پس از خشک شدن،یک پارچه روی سطح اسپری شده پهن کرده و با یک اتو در دمای مناسب اقدام به اتو نمایید تا جذب صورت گیرد.

برای کسب نتیجه بهتر، این مراحل را چند بار انجام دهید البته بعد از خنک شدن پارچه.  حجم این اسپری ۲۵۰ سی سی است و سطح پوشش آن ۶ متر مربع می باشد.قطر کف بطری حاوی اسپری ۵ سانتی متر و ارتفاع کلی آن ۲۴ سانتی متر است و برگه دستورالعمل استفاده از آن نیز همراه با محصول عرضه شده است.

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۱۰۹۸۲۰ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۲۳۰۰۰ تومان