خرید ارزان مینی کولر پرتابل دستی

خرید ارزان مینی کولر پرتابل,خرید ارزان مینی کولر دستی,فروش آنلاین مینی کولر دستی,فروش اینترنتی مینی کولر دستی,خرید راحت مینی کولر دستی,قیمت مینی کولر دستی,خرید ارزان مینی کولر پرتابل,قیمت مینی کولر پرتابل,فروش اینترنتی مینی کولر پرتابل

خرید ارزان مینی کولر پرتابل

در این پست می خواهیم وسیله بسیار خوب و کاربردی را در این روز های گرم سال برا شما عزیزان معرفی کنیم. این مینی پنکه با ایجاد باید خنک می تواند از گرمازدگی شما جلوگیری کند. کارکرد این وسیله با برق یو اس بی و حتی با باتری قلمی می باشد. این وسیله را می توانید در محیط کار خود و یا حتی خیابان هم استفاده کنید. ابعاد کوچک این وسیله کار را برای شما اسان خواهد کرد.

وسیله ای مناسب جهت ایجاد باد خنک در فصل گرما
کارکرد با برق usb و یا باطری قلمی
دارای اسفنج  با قابلیت جذب آب و خنک کنندگی توسط آب جذب شده
قابل استفاده در خیابان ، محیط کار ،باشگاه و …
باد دهی قوی و ایجاد سرمای مطبوع
در سه رنگ شاد و متنوع 
دارای مخزن حمل آب جهت مرطوب کردن اسفنج خنک کننده
ابعاد :۳٫۵ *۸*۱۷ سانتیمتر
کارکرد به صورت دستی و رومیزی
ارسال رنگ به صورت تصادفی (رندوم) میباشد

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۹۱۰۸۳ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷  پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۲۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید پنکه USB مدل ۲۰۱۶

خرید مینی پنکه همراه

خرید اینترنتی هیتر برقی مدل پنکه Wanjun

خرید مینی پنکه USB

مینی کولر پرتابل دستی وسیله ای مناسب فصل گرماست. که با استفاده از ۴ عدد باطری یا برق یو اس بی کار میکند.قابل استفاده در منزل ، محل کار ، خیابان و … میباشد. این مینی کولر در سه رنگ متفاوت ارائه شده است.اسفنج داخل این مینی کولر با قابلیت جذب آب خنک کنندگی بیشتری را بوجود می آورد.

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۹۱۰۸۳ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷  پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۲۵۰۰۰ تومان