خرید پستی کیف طرح چرم Mannix

خرید اینترنتی کیف طرح چرم Mannix

خرید پستی کیف طرح چرم Mannix,خرید اینترنتی کیف طرح چرم Mannix,خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی ارزان,خرید کیف چرم,خرید کیف رسمی چرم,خرید پستی کیف مردانه,خرید پستی کیف اداری,خرید اینترنتی کیف چرم اداری,خرید پستی  کیف طرح چرم Mannix, کیـف طرح چـرم Mannix,خرید  کیف طرح چرم Mannix,فروش پستی لوازم اداری

کیف طرح چرم Mannix 7

کسانی که به دنبال خرید یک کیف اداری مناسب هستند می توانند بر روی این محصول حساب باز کنند ، یکی از پرفروش ترین محصولاتی که در فروشگاه عرضه شده است. قیمت مناسب و کیفیت بالای آن باعث  شده است تا طرفداران زیادی در بین عموم داشته باشد. با شاپ می نو همراه باشید.

کیف طرح چـرم Mannix

ویژگی­ های کلیدی:

کیف طرح چرم Mannix

جنس:چرم مصنوعی

بند رو دوشی قابل تنظیم حداکثر

دارای محفظه های تفکیک شده

دارای دو قفل دو رمز

دارای آستر طرح دار

رنگ:قهوه ای

کیف طرح چرم Mannix

نام کیـف طرح چرم Mannix
جنس چرم مصنوعی
بند رو دوشی قابل تنظیم
رنگ قهوه ای
بسته شدن درب کیف به صورت قفلی رمزدار
تعداد قفل دو قفل رمزدار
محفظه دارای محفظه های تفکیک شده
مناسب برای قرار های کاری،دانشگاه ها
آستر طرح دار

کیف طرح چرم Mannix 2

کیف طرح چرم Mannix یک کیف اداری کامل و ایده آل محسوب میگردد.وجود محفظه های تفکیک شده آن را در ردیف کیف های جادار و کاربردی قرار داده و همچنین وجود دو قفل دو رمز ، امنیت لوازم داخل این کیف اداری را تضمین می کند. همچنین بافت دور این کیف زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

کیف طرح چرم Mannix 4

کیف طرح چرم Mannix 5

کیف طرح چرم Mannix 6

بنابراین این کیف با داشتن ویژگیهایی مانند جادار بودن ، امنیت داشتن زیبایی و اصالت داشتن ، میتواند یک کیف اداری مردانه چرمی ایده آل محسوب گردد. ویژگی بعدی این کیف داشتن بند رودوشی قابل تنظیم می باشد که کار را برای حمل و نقل آسان نموده است.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۲۰۱۸ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی کیف طــرح چرم Mannix – کلیک کنید

قیمت: ۴۹,۰۰۰ تومان