خرید پستی ست لباس استقلال شماره ۷

خرید اینترنتی ست لباس استقلال شماره ۷

خرید پستی ست لباس استقلال شماره ۷,خرید اینترنتی ست لباس استقلال شماره ۷,خرید لباس استقلال,خرید اینترنتی ست لباس استقلال,خرید اینترنتی لباس ابی,خرید ست لباس فرهاد مجیدی,خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی ارزان,خرید لباس تیم استقلال تهران,ست لباس استقلال شماره ۷,خرید پستی تیم آبی پوشان,ست لباس فرهاد مجیدی,خرید پستی لباس های ورزشی

ست لباس استقلال شماره 7 5

محبوبیت فرهاد مجیدی که به هفت مقدس در بین استقلالی های نام گرفته بر هیچپکس پوشیده نیست ، امروز برآن شدیم تا لباس این بازیکن محبوب استقلال را که به صورت ست می باشد برای شما عزیزان همیشه همراه با قیمت مناسب آماده فروش کنیم. با شاپ می نو همراه باشید.

ست لباس استقلال شماره ۷

ویژگی های کلیدی:

پیراهن استقلال شماره ۷

شورت ورزشی استقلال شماره ۷

نوع آستین پیراهن:کوتاه

سایز بندی: m, L,XL,XXL

کیفیت عالی

جنس:فلامنت-نخ صنعتی

قابل شستشو

نوع چاپ:لیزری

ست لباس استقلال شماره 7

جنسیت:مردانه
نام :ست لباس استقلال
پیراهن :آستین کوتاه
جنس:فلامنت-نخ صنعتی
شورت ورزشی: دارد
کیفیت عالی می باشد

سایز : مناسب برای ۳۰ تا ۱۰۰ کیلو
قابل شستشو : بله
نوع چاپ : لیزری

ست لباس استقلال شماره 7 2 ست لباس استقلال شماره 7 3

ست لباس استقلال محصول جدیدی می باشد که مخصوص طرفداران پر شور تیم استقلال عرضه شده است. این ست دارای پیراهن و شورت ورزشی می باشد که آستین پیراهن کوتاه می باشد. اگر شما طرفدار تیم محبوب استقلال هستید هم اکنون می توانید این ست را با قیمتی استثنایی سفارش دهید و در درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید. در اینجا پیراهن بازیکن سرشناس استقلال یعنی شماره ۷ فرهاد مجیدی در سایز های مدیوم ،لارج ،ایکس لارج و دوایکس لارج قرار داده ایم.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۶۴۵ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ست لبـــاس استقلال شماره ۷ – کلیک کنید

قیمت: ۳۶,۰۰۰ تومان