خرید پستی ساعت مچی مردانه casio مدل denaro

ساعت مچی مردانه casio مدل denaro

خرید پستی ساعت مچی مردانه casio مدل denaro,ساعت مچی مردانه casio مدل denaro,خرید پستی ساعت مچی,خرید اینترنتی ساعت مردانه کاسیو,خرید ساعت کاسیو با قیمت مناسب,خرید ساعت مردانه,خرید ساعت مردانه رسمی,خرید پستی ساعت مردانه denaroخرید ساعت کاسیو مدل denaro,خرید اینترنتی ساعت کاسیو مدل denaro,ساعت مچی denaro

ساعت مچی مردانه casio مدل denaro 5

ساعت مچی مردانه کاسیو یک ساعت شیک با جنس بدنه چرم می باشد که دارای بدنه ضدحساسیت می باشد. این ساعت در حد شست و شوی دست ضد آب بوده و در دو رنگ سفید و مشکی ارائه شده است. شما عزیزان می توانید تصاویر بیشتر این ساعت را در ادامه مشاهده کنید.

ساعت مچی مردانه casio مدل denaro

 ویژگی های کلیدی :

جنس بند چرم و جنس بدنه فلز ضد زنگ

دارای بدنه ضدحساسیت

صفحه گرد عقربه ای

مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست

دارای دو رنگ مشکی و قهوه ای

دارای روزشمار

High copy

ساعت مچی مردانه casio مدل denaro

جنسیت مردانه
برند casio
نوع کاربری روزمره/مجلسی
ضمانت ۷۲ ساعت ضمانت تحویل
جنس بند
چرم
جنس صفحه
فلز ضد زنگ
فرم صفحه گرد عقربه ای
نوع قفل سگکی قلاب دار

ساعت مچی مردانه casio مدل denaro 3

CASIO شرکت تولیدی الکترونیکی که مقر آن در Shibuya، توکیو، ژاپن است. محصولات آن عبارتند از: ماشین حساب، تلفن همراه، دوربین، آلات موسیقی و ساعت .در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد، و در سال ۱۹۵۷ اولین ماشین حساب فشرده الکتریکی را در دنیا منتشر کرد. امروزه کاسیو بیشتر به ساخت ساعت های سایز بزرگ و بادوام مشهور است. شرکت کاسیو توسط Tadao Kashio مهندس متخصص فن آوری ساخت تاسیس شده است.

ساعت مچی مردانه casio مدل denaro 4

این ساعت مچی دارای دو رنگ مشکی و قهوه ای می باشد . بدنه‌ی این ساعت از آلیاژهای فلزی ضد زنگ ساخته شده که در کنار بند چرم آن، حس بسیار خوبی را به شما انتقال می‌دهد.این ساعت مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.

جنس فلز بدنه این ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.از ویژگی های این محصول سایز بزرگ صفحه ی آن می باشد که زیبایی خاصی بر روی دست ایجاد می کند.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۷۸۱ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ساعت مچی مـردانه casio مدل denaro – کلیک کنید

قیمت: ۴۵,۰۰۰ تومان