خرید اینترنتی ساعت مچی Jessica

خرید پستی ساعت مچی Jessica

خرید اینترنتی ساعت مچی Jessica,خرید پستی ساعت مچی Jessica,خرید پستی ساعت جسیکا,خرید اینترنتی ساعت جسیکا با طرح های مختلف,خرید ساعت مچی ارزان,خرید پستی جسیکا,خرید اینترنتی ساعت مچی دخترانه,ساعت طرح دار دخترانه,خرید ساعت زنانه شیک؛ساعت مچی دخترانه,ساعت Jessica با طرح جدید؛خرید ساعت Jessica ارزان  قیمت

ساعت مچی Jessica 4

ساعت دخترانه فانتزی Jessica یک ساعت شیک با رنگ صفحه سفید می باشد که در طرح های مختلف موجود می باشد ، این ساعت فانتزی با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول خدمت خریداران عزیز ارسال می شود. در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید از طریق سامانه پیامکی ابتدای سایت با ما در میان بگذارید.

ساعت مچی Jessica

 ویژگی های کلیدی :

جنس بند و قاب استیل مقاوم

نوع قفل تاشو با محافظ

مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست

رنگ صفحه سفید

صفحه گرد عقربه ای

رنگ بند و قاب طلایی

دارای طرح بندی های فانتزی زیبا و متنوع

ساعت مچی Jessica 5

نام ساعت مچی Jessica
جنسیت دخترانه
نوع کاربری روزمره/فانتزی
ضمانت ۷۲ ساعت ضمانت تحویل
جنس بند
استیل مقاوم 
نوع قفل
تاشو با محافظ
جنس بدنه استیل ضد حساسیت
فرم صفحه گرد عقربه ای
جنس شیشه ساعت معدنی ضد خش

ساعت مچی Jessica 6

اگر بدنبال یک ساعت شیک وزیبا با طراحی خلاقانه و فانتزی برای خود هستید. اگر میخواهید هدیه ای منحصر به فرد و غافلگیر کننده تهیه کنید ، اگر از مدهای تکراری خسته شده اید و اگر برای روز های خاص به دنبال هدیه ای خاص هستید، ساعت مچی دخترانه Jessica را به شما پیشنهاد میکنیم. ساعتی که هم ساعت است و هم یک طرح فانتزی زیبا. با صفحه ای خلاقانه که بصورت طرح های دخترانه و فانتزی روی دست، خودنمایی میکند. به انضمام بند و قابی شیک و طلایی رنگ و با بهره گیری از موتور با کیفیت و قدرتمند و با طراحی منحصر به فرد و جذاب.

ساعت مچی Jessica 2

بسیاری از افراد علاقه دارند تا هدیه ای زیبا را با چاشنی غافلگیری یا سورپرایز، برای دوستان و آشنایانشان تهیه کنند. هدیه ای که علاوه بر زیبایی گویای به خرج دادن سلیقه در انتخاب و تهیه آن باشد. این به این معنی نیست که حتما هدیه باید از کره مریخ آمده و یا درجه یک ترین وسیله موجود در بازار باشد!. خیر ، بلکه هدف چیزی فراتر از آن است و آن جذابیت یک هدیه است . تا بتواند بوسیله آن میزان اهمیت فرد گیرنده را برای او و خود به اثبات برساند.

ساعت مچی Jessica 3

این ساعت جدید جزو خانواده‌ی ساعت‌های فانتزی می باشد که دارای طرح های مختلفی در صفحه ی ساعت است.بدنه‌ی این ساعت از آلیاژهای فلزی ضد زنگ ساخته شده که در کنار بند استیل آن، حس بسیار خوبی را به شما انتقال می‌دهد.

این ساعت مچی دارای چندین طرح مثل برج ایفل , گل , پروانه و طرح های مختلفی از دختران فانتزی میباشد.این ساعت مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست نیز می باشد.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۹۲۸ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ساعــت مچی Jessica – کلیک کنید

قیمت: ۲۵,۰۰۰ تومان