خرید پستی ساعت پانیسا طرح والار

ساعت ظریف پانیسا مارک WALAR

خرید پستی ساعت پانیسا طرح والار,ساعت ظریف پانیسا مارک WALAR,خرید ساعت پانیسا,فروش اینترنتی ساعت پانیسا,ساعت پانیسا با کیفیت بالا,ساعت ظریف پانیسا,ساعت ظریف پانیسا مارک WALAR ارزان,خرید پستی ساعت پانیسا با کیفیت بالا,خرید پستی ساعت پانیسا,ساعت دخترانه پانیسا,ساعت زنانه پانیسا,ساعت ارزان,خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی ساعت,خرید پستی ساعت مچی

ساعت پانیسا طرح والار

امروز می خواهیم ساعت زنانه پانیسا را به شما عزیزان معرفی کنیم ، این ساعت شیک دارای رنگ بند و صفحه طلایی می باشد و به اندازه ای که شست و شوی دست باشد ضد آب است ، ساعت پانیسا طرح والار است و همچنین دارای گارانتی ۷ روزه می باشد که خیال خریداران را از این بابت راحت می کند.

این ساعت، جزو خانواده‌ی ساعت‌های زنانه با طراحی کلاسیک ساخت کمپانی والار است. این ساعت دارای صفحه لوزی شکل و بند طلایی رنگ می باشد . صفحه و بند این ساعت از استیل ضد زنگ ساخته شده که در دور صفحه و کنار بند نگین کار شده است که باعث می شود، حس بسیار خوبی را به شما انتقال دهد.این ساعت پانیسا مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.جنس استیل صفحه و بند این ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.از ویژگی های این محصول سایز ظریف صفحه ی آن می باشد که زیبایی خاصی بر روی دست ایجاد می کند.

ساعت پانیسا

ویژگی های کلیدی:

ساعت زنانه ظریف طرح والار پانیسا
جنس صفحه و بند:استیل
منبع انرژی باتری
فرم صفحه:لوزی عقربه ای
مقاوم در برابر آب در حد شست و شوی دست
دور صفحه و دور بند نگین کاری شده
رنگ صفحه و بند:طلایی
نوع قفل:تاشو با محافظ

(این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا ۷ روز برگشت دهید

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ۳۹,۰۰۰ تومان