خرید پستی ساعت اسپرت طرح والار مدل ۹۶۰

ساعت اسپرت طرح والار

خرید پستی ساعت اسپرت طرح والار مدل ۹۶۰,ساعت اسپرت طرح والار,خرید پستی ساعت,خرید اینترنتی ساعت,خرید ساعت ارزان,ساعت والار,خرید پستی ساعت والار,ساعت والار ارزان,خرید اینترنتی ساعت اسپرت والار,ساعت والار مدل ۹۶۰,خرید پستیساعت والار با کیفیت بالا,خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی ساعت مچی اسپرت,ساعت مچی اسپرت مردانه

ساعت اسپرت طرح والار مدل 960

ساعت مچی والار یک ساعت کلاسیک می باشد که با طراحی زیبا و منحصر به فردی که دارد به راحتی در بین طرفداران ساعت های مچی قرار می گیرد ، این ساعت شیک با قیمت مناسب و گاارنتی ۷ روزه خدمت خریداران ارائه می شود تا خیال آن ها از بابت کیفیت و مشکلات احتمالی راحت باشد.

خرید پستی ساعت اسپرت طرح والار مدل ۹۶۰

مدتی است شاهد آن هستیم که فروشگاههای اینترنتی ایران به محصولاتی جدید و متنوع در زمینه ساعت مچی روی آورده اند و بعضا با مدلی متفاوت و جذاب و از همه مهمتر، در شان یک کاربر ایرانی ، به نیاز آنها پاسخ میدهند. نیازی که همیشه وجود داشته و امروزه رنگ و بویی تازه به خود گرفته است.

فروشگاه اینترنتی شاپ می نو نیز از همان ابتدا با تاکید بر نو آوری و خلاقیت ، ساعت های زیبا و جذاب را به فراخور زمان در معرض دید علاقمندان و خریداران محترم قرار داد.امروز هم بنا به درخواست تعداد کثیری از مشتریان این ساعت در فروشگاه قرار گرفته تا به رفع نیاز های شما عزیزان کمک کند.

ساعت اسپرت والار 3

در ساخت ساعت اسپرت طرح والار مدل ۹۶۰ از بند چرم صنعتی به رنگ قهوه ای نرم طرح دار با کیفیت استفاده شده است تا در هنگامی که بر روی مچ بسته می‌شود مثل برخی از بندهای چرمی، آزار دهنده نباشد. قاب دور صفحه این ساعت طلایی رنگ و از جنس استیل ضد زنگ است که مقاومت قابل قبولی در برابر خط و خش‌های ظریف دارد. صفحه این ساعت دارای طراحی بی نظیر است . لازم به ذکر است که این ساعت مقام در برابر آب در حد شستشو دستان است.

ساعت اسپرت طرح والار مدل ۹۶۰ جزو خانواده‌ی ساعت‌های مردانه با طراحی کلاسیک ساخت شده است. این ساعت دارای صفحه دور طلایی می باشد . صفحه این ساعت از استیل ضد زنگ و بند آن از مخمل (بند چرم صنعتی) ساخته شده که باعث می شود، حس بسیار خوبی را به شما انتقال دهد.

(این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا ۷ روز برگشت دهید

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ۳۹,۰۰۰ تومان