خرید پستی ادکلن Gucci Oud

ادکلن Gucci Oud

خرید پستی ادکلن Gucci Oud,ادکلن Gucci Oud,خرید پستی ادکلن گوچی,خرید اینترنتی ادکلن مردانه,خرید پستی ادکلن Gucci Oud ارزان,خرید پستی ادکلن,خرید پستی ادکلن ارزان,فروش ویژه ادکلن مردانه,خرید پستی ادکلن مردانه,ادکلن Gucci Oud,خرید پستی Gucci Oud,خرید پستی انواع ادکلن مردانه,خرید پستی ادکلن مردانه,ادکلن گوچی

ادکلن Gucci 3

ادکلن Gucci Oud یک ادکلن زنانه و مردانه می باشد که رایحه آن گرم و تند می باشد ، این ادکلن را می توانید در فصول سرد استفاده کنید ، تمامی سنین می توانند از آن استفاده کنند ، بسیار خوشبو می باشد و قیمت آن مناسب در نظر گرفته شده است ، شما می توانید این ادکلن را از فروشگاه shopmenow خریداری کنید.

ادکلن Gucci Oud

 ویژگی های کلیدی:

مناسب برای بانوان و آقایان

ماندگاری : ۵ الی ۸ ساعت

حجم : ۵۰ میلی لیتر

رایحه : گرم و تند

قدرت خوشبویی : عالی

پیشنهاد استفاده : روزوشب

فصل : فصول سرد

هرم رایحه:دارای سه هرم رایحه مختلف و متنوع

سن مصرف : تمام سنین

ادکلن Gucci 4
نوع عطر : Eau De Parfum
میزان پراکندگی : متوسط
رایحه اولیه : گلابی/زعفران/تمشک
رایحه میانی : شکوفه پرتقال/رز
رایحه پایه : عود/کهربا/نعناع هندی/مشک

عطر ادکلن زنانه مردانه گوچی عود از برند فوق مطرح و سرشناس گوچی که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت اف اچ طراحی و به بازار عرضه شده است . این عطر نسخه ی جدیدی از گوچی بای گوچی زنانه ، محصول تولید شده ی این برند در سال ۲۰۰۷ بوده و در ادامه ی روند تولید محصول گوچی بای عود اورینتال یا همان عود شرقی با نام دیگری ، به نام گوچی آمبر یا همان گوچی کابارت ، در بین عموم شناخته شده است . این محصول با دارا بودن طیف اصلی از عنصر عود ، عطری دو جنس رخ نمایی کرده و از آن هم بانوان و هم آقایان میتوانند استفاده نمایند . در نت بویایی رایحه ی این محصول که آنرا میتوان در دسته ی بویایی رایحه های چوبی شرقی طبقه بندی نمود ، عناصری همچون تمشک ، گلابی و زعفران در نت ابتدایی ، رز بلغاری و شکوفه ی پرتقال در قلب این رایحه و در انتها و نت پایه ، عود ، کهربا ، مشک و نعناع هندی حضور دارند . این عطر که مجلل ، پر زرق و برق و مرموز میباشد ، دارای ترکیب غنی و تشدید شده از جوهر عود از کشور لائوس و به صورت صد در صد طبیعی بهره مند شده است . این محصول در یادداشت بالای رایحه ای خود حالاتی مردانه و در یادداشت های نهایی و پس از خشک شدن بر روی پوست شگفتی رایحه ای زنانه را نمایان میسازد . بسیار مناسب برای روزهای سرد سال و استفاده در مراسم ویژه و ملاقات های شبانه میباشد .

ادکلن Gucci

ادکلن Gucci 2

عطر ادکلن گوچی عود ( Gucci Oud ) محصولی مناسب برای بانوان و آقایانی است که دوست دارند هردو از یک عطر خاص استفاده کنند و از آن لذت ببرند . این محصول شرقی با رایحه ی غالب عود در ترکیب خود بسیار جذاب ، غنی ، فشرده ، پر رمز و راز و ۱۰۰% طبیعی است . آکوردهای اولیه ی آن با رایحه ای از گلابی، زعفران و رازبری آغاز شده که در قلب به عطر خوش رز بلغاری و شکوفه ی پرتقال می رسد و به همراه بیسی شرقی و تلخ شامل عود ، نعناع هندی ، عنبر و مشک دنبال می شود . این عطر گرم و شرقی بهترین انتخاب برای مراسم های خاص در شب های سرد و برفی زمستانی می باشد .

ادکلن Gucci 5

ادکلن گوچی عود Gucci Oud ادکلنی طراحی شده هم برای آقایان و هم خانم‌هاست. این ادکلن در سال ۲۰۱۴ طراحی و تولید شده است. گوچی عود از دید خانم‌ها یا آقایانی که از آن سابقاً استفاده کرده‌اند، بسیار با کیفیت است؛ به طوری که آنها ماندگاری این ادکلن را در حد بسیار عالی توصیف کرده‌اند. همچنین به خانم‌ها یا آقایانی که علاقمند به پخش بوی ادکلن خود هستند پیشنهاد می‌کنیم ادکلن‌ گوچی عود را امتحان کنند. رایحه گرم این ادکلن آن را مناسب برای فصول خنک و سرد سال می‌کند.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۹۳۰ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامـکی ادکـلـن Gucci Oud – کلیک کنید

قیمت: ۳۵,۰۰۰ تومان