خرید پستی ماشین رادیو کنترلی بوگاتی کوچک

ماشین رادیو کنترلی بوگاتی کوچک

خرید پستی ماشین رادیو کنترلی بوگاتی کوچک, خرید اینترنتی ماشین کنترلی,ماشین کنترلی ارزان,خرید پستی ماشین کنترلی,خرید اسباب بازی کودک,خرید اینترنتی اسباب بازی پسرانه,خرید پستی اسباب بازی مخصوص پسر,ماشین رادیو کنترلی بوگاتی کوچک,خرید پستی ارزان,خرید اسباب بازی کودکان,خرید پستی ارزان,خرید وسایل اسباب بازی با قیمت مناسب,فروشگاه اینترنتی

ماشین رادیو کنترلی بوگاتی کوچک

امروز می خواهیم به شما ماشین بوگاتی خوشگل و شیک را معرفی کنیم ، شما با کنترل راحت می توانید این ماشین را کنترل کنید ، بین ۲۰ الی ۳۰ کیلومتر سرعت این ماشین می باشد و بسیار عالی می باشد ، در صورت هر گونه سوال یا درخواست می توانید از طریق لینک پیامکی ابتدای سایت با ما در میان بگذارید.

ماشین رادیو کنترلی بوگاتی کوچک

ویژگی های کلیدی:

رادیو تابع کامل کنترل

حرکت به جلو، عقب، توقف، چپ و راست

چراغ جلو به سبک زنون می باشد

رینگ سبک اصلی و لاستیک تورم

عمل کرد کاملا آسان به کنترل ماشین

دارای کنترلی شبیه فرمان ماشین

اندازه گیری : ۳۲cm طول ۱۳cm و عرض

قابل دسترسی با باتری و شارژر

چراغ عقب دارد

باتری قابل شارژ ۹٫۶V 700 mAh

ریموت ازراه دور ۳۰ تا ۴۰  متر

سرعت: ۲۰ تا ۳۰ کیلومتردرساعت

ماشین بوگاتی

ماشین بوگاتی 2

هر کسی خاطره ای از اسباب بازی محبوبش دارد. ممکن است این خاطره ساختن ستون با لگو باشد یا درست کردن قطار، یک عروسک یا یک سرویس وسایل چای خوری، هر چند بازی با یک وسیله به این معنا نیست که بچه ها ساختمان ساز، راننده قطار، خانه دار یا صاحب کافه شده باشند. اما آیا واقعا اسباب بازی هایی که کودکان با آن بازی می کنند در انتخاب کارشان تاثیر می گذارند؟ برخی کارشناسان عقیده دارند که اسباب بازی کودکان این تاثیرگذاری را دارند. آنها می گویند: «انواع اسباب بازی های مختلف پیام های متفاوتی در مورد اینکه انجام چه کارهایی برای دختران و پسران مناسب است به آنها می دهد و اسباب بازی های محتوای آموزشی متفاوتی دارند. هر دوی این مشخصه ها مهم هستند و بر تحصیل و انتخاب شغل کودکان در آینده تاثیر خواهند داشت.

ماشین بوگاتی 3

تحقیقات نشان می دهد که بیش از ۶۰ درصد بزرگسالانی که در مشاغلی از جمله طراحی و معماری فعالیت می کنند خانه سازی با لگوها از بازی های مورد علاقه شان بوده است. بیش از ۶۶ درصد کسانی که در مشاغل مرتبط با ریاضیات مثل بانکداری یا حسابداری کار می کنند پازل اسباب بازی مورد علاقه دوران کودکی شان بوده است.

اسباب بازی و شغل آینده کودک از دیدگاه خانم مک آلیستر
خانم مک آلیستر مشاور خانواده و روانشناس می گوید چیزهای خیلی بیشتری از اسباب بازی ها در آینده و تعیین شغل کودکان تاثیر می گذارند.این تا حدی سطحی نگری است که بگوییم به دختران ماشین و کامیون بدهیم تا با آن بازی کنندو آنها قرار است مهندس شوند. واقعا شواهد واقعی برای اثبات چنین چیزی وجود ندارد و انتخاب شغل تا زمانی که برای یک فرد اتفاق می افتد از تجربه کودکی او فاصله زیادی دارد. محققان عقیده دارند باید کودکان را تشویق کرد که کشف کنند، بپرسند، درگیر شوند و با هم کار کنند و همه اینها تاثیر بیشتری بر آینده شان خواهد گذاشت. دکتر آماندا گامر روانشناس کودک می گوید باید مطمئن شد که کودکان به یک برنامه بازی خوب و سالم دسترسی داشته باشند.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۰۹۵۴ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ماشین رادیو کنترلی بـوگاتی کوچک – کلیک کنید

قیمت: ۱۳۰,۰۰۰ تومان