خرید پستی سگ رباتیک Jino

سگ رباتیک Jino

خرید پستی سگ رباتیک Jino,سگ رباتیک Jino,خرید پستی سگ رباتیک,خرید اینترنتی سگ رباتیک,فروش اینترنتی,خرید پستیعروسک سگ,خرید پستی ارزان,خرید لوازم سرگرمی,خرید سگ رباتیک,خرید پستی سگ رباتیک,فروش پستی سگ رباتیک,سگ رباتیک Jino ارزان,خرید سگ رباتیک Jino,سگ رباتیک Jino با کیفیت,سگ رباتیک Jino با کیفیت و ارزان

سگ رباتیک Jino

وسیله ای سرگرمی برای شما عزیزان ، قلاه به همراه ریموت که می تواند با شما با قدرت زیادی در مسیرهای مختلف و طولانی همراه شود. ساخته شده از الیاف می باشد و قابلیت پخش موزیک های زیبا و کودکانه را دارد. با قیمتی مناسب و گارانتی ۷۲ ساعته فیزیکی خدمت شما ارائه می شود.

سگ رباتیک Jino

ویژگی های کلیدی:

دارای قلاده به همراه ریموت

منبع تغذیه:۳ عدد باتری قلمی

قدرت بالا برای حرکت در مسیرهای طولانی

قابلیت پخش موزیک های زیبا و کودکانه

ساخته شده از الیاف ضد حساسیت

امکان حرکت شبیه سازی شده

سگ رباتیک 7

sag robat Jino 4

سگ رباتیک 2

عروسک اسباب بازی سگ جینو Jino که با یک کنترل شبیه با قلاده حرکت می کند و موزیک پخش می نماید ، جنس این سگ دوست داشتنی از الیاف ضد حساسیت بوده و هیچ گونه حساسیتی برای فرزند شما ایجاد نخواهد کرد. سگ جینو یک اسباب بازی کودکانه بسیار جدید است که علاوه بر پخش آهنگ های زیبا و دوست داشتنی برای کودکان مانند یک سگ واقعی حرکت می کند ، این سگ دوست داشتنی کاملا روباتیک بوده و دقیقه شبیه به یک سگ جینو زنده می باشد و دوست خوبی برای فرزند شما خواهد شد. 
سگ رباتیک 3

سگ رباتیک 4

از ویژگی های سگ جینو میشود به انجام حرکات موزون آن نیز اشاره کرد ، این سگ با آهنگی که میزند و ریتمش حرکات خیلی زیبا انجام داده و فرزند شما را خوشحال می کند. اسباب بازی سگ جینو یک روباتیک بی نظیر و ارزان برای بچه ها می باشد. به وسیله ی کنترل و قلاده ی دور گردن این سگ جینو کوچولو کودک دلبند شما می تواند ساعت ها سرگرم این بازی مهیج باشد. بچه ها کنترل رو دستتون بگیرینو با خودتون داخل خونه ، پارک و هرجا که دوس دارین ببرین و ساعت ها باهاش بازی کنین. سگ روباتیک جینو موزیک میزنه ، راه میره ، حرکات عجیب انجام میده و….

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۹۲۵ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی سـگ رباتیک Jino – کلیک کنید

قیمت: ۵۲,۰۰۰ تومان