خرید پستی ساعت مچی michael kors

ساعت مچی michael kors

خرید پستی ساعت مچی michael kors,ساعت مچی michael kors,خرید ساعت مردانه,خرید ساعت مچی,ساعت مچی michael kors ارزان,خرید پستی با کیفیت,خرید ساعت مچی ارزان,خرید اینترنتی ساعت شیک,ساعت اصل,خرید پستی ارزان,ساعت michael kors,ساعت مچی با کیفیت,فروش پستی ارزان,فروش ساعت میچل کروس,خرید ساعت های شیک

ساعت مچی michael kors

ساعت شیک و کلاسیکی را برای شما عزیزان آماده فروش کرده ایم ، این ساعت سه موتوره می باشد و ضد حساسیت و ضد خش می باشد ، قیمت آن مناسب می باشد. کیفیت ساخت آن بالاست ، شما می توانید تصاویر بیشتری از این ساعت را در ادامه مشاهده کنید. با shopmenow همراه باشید.

ساعت مچی michael kors

ویژگی های کلیدی:

طراحی کلاسیک و مجلسی

طرح سه موتوره

جنس بند استیل

جنس بدنه استیل

نوع قفل تاشو حفاظ دار

ضد خش و ضد حساسیت

مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست

رنگ:بند استیل صفحه مشکی،بند استیل صفحه سفید

ساعت michael kors 5

جنسیت :  مردانه/زنانه
برند : michael kors

نوع ساعت : طرح سه موتوره

کیفیت : Hige Copy
نوع کاربری : کلاسیک , لوکس , روزمره , رسمی
مقاومت در برابر آب : دارد

میزان مقاومت در برابر آب : در حد شستشو دست
جنس بدنه : استیل
فرم صفحه : گرد
رنگ مدل :  بند استیل صفحه مشکی،بند استیل صفحه سفید
نوع قفل بند : تاشو حفاظ دار

جنس بند : استیل

قابلیت نمایش روز شمار : دارد
ضد حساسیت : دارد
صفحه ضد خش : دارد
ثبات رنگ : دارد
منبع انرژی : باطری

ساعت michael kors

ساعت michael kors 2

مایکل کورس Michael Kors (متولد شده تحت نام کار اندرسون Karl Anderson در ۹ آگوست سال ۱۹۵۹) یک طراح مد مقیم در شهر نیویورک آمریکا است که لباس‎های ورزشی برای زنان طراحی می‎کند. او رییس افتخاری و مدیر ارشد اجرایی کمپانی اش یعنی کمپانی با مسئولیت محدود مایکل کورس (KORS) می‏باشد که در رابطه با لوازم جانبی مد فعالیت می‎کند. کورس اولین طراح لباس‎های آماده برای زنان برای برند مد فرانسوی یعنی سلین (Celine) از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۳ بود. ساعت مردانه مایکل کورس یکی از زیباترین و شیک ترین ساعت هایی می باشد که توسط این شرکت تولید شده است.

این ساعت، جزو خانواده‌ی ساعت‌های مجلسی با طراحی کلاسیک ساخت کمپانی Michael Korsاست. این ساعت مچی دارای رنگ صفحه مشکی و صفحه سفید می باشد . بدنه‌ی این ساعت از آلیاژهای فلزی ضد زنگ ساخته شده که در کنار بند استیل آن، حس بسیار خوبی را به شما انتقال می‌دهد.این ساعت Michael Kors مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.جنس فلز بدنه این ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.از ویژگی های این محصول سایز بزرگ صفحه ی آن می باشد که زیبایی خاصی بر روی دست ایجاد می کند.

ساعت michael kors 6

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۶۸۷ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ساعــت مچی michael kors – کلیک کنید

قیمت: ۸۹,۰۰۰ تومان