خرید پستی سارافون بافت نیوشا

سارافون بافت نیوشا

خرید پستی سارافون بافت نیوشا,سارافون بافت نیوشا,بافت نیوشا,خرید پستی بافت نیوشا,فروش پستی بافت نیوشا,خرید اینترنتی بافت زنانه,فروش بافت بهاره,خرید پستی سارافون,فروش اینترنتی لباس زنانه,خرید پستی لباس و پوشاک زنانه,خرید پستیارزان,خرید پستی پوشاک زنانه,خرید پستی با کیفیت بالا,خرید پوشاک دخترانه,سارافون دخترانه,خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی,خرید ویژه لباس زنانه

سارافون بافت نیوشا

سارافون شیک و فری سایز نیوشا جلو بسته می باشد و در رنگ های خاکستری ، بنفش و قهوه ای برای شما عزیزان موجود می باشد ، قیمت این سارافون مناسب در نظر گرفته شده است و کیفیت تولید آن بسیار مناسب است. می توانید توضیحات و تصاویر بیشتر را در ادامه بخوانید.

سارافون بافت نیوشا

ویژگی های کلیدی:

سارافون بافت زنانه

فری سایز

رنگ خاکستری،بنفش،قهوه ای

نوع آستین کوتاه

جلو بسته

دارای جیب

نوع یقه:یقه اسکی

بافت نیوشا

بافت نیوشا 2

 بافت ها گزینه های محبوب خیلی از خانم ها هستند چون به بیشتر خانم ها می آیند اما در مورد سارافون بافت  به یک نکته توجه کنید. این بافت ها معمولا گشاد می شوند. به خصوص اگر بافت شان درشت بوده و جنس شان حالت کشی داشته باشد.معدود بافتی  پیدا می شود که این ویژگی ها را داشته باشد و با این حال به اصطلاح جا نیندازد.

سارافون بافت زنانه طرح نویشا بسیار شیک در سه رنگ فوق العاده زیبای خاکستری ،بنفش ، قهوه ای نیاز هر سخت پسندی را برآورده میکند با سارافون بافت زنانه طرح نویشا شما جذابیتی دو چندان را کسب میکنید ودر نقطه دید عموم قرار خواهید گرفت با این وجود این محصول بسیار کار آمد و دارای گرمای مناسب برای پاییز و زمستان است

بافت نیوشا 5

هیچ چیزی هم بدتر از دفرمه شدن لباس نیست. مهم نیست چقدر بافت ها را دوست دارید اما تا زمانی که از کیفیت جنس شان مطمئن نشده اید سراغ خریدشان نروید. بافت های ریز که جنس کاموای شان کمی زبر است و کش نمی آید، معمولا جزو جنس های با کیفیت هستند که سایزشان تغییری نمی کند. بافتنی ها را به هیچ وجه نباید با آب داغ شست. بافتنی هایی که احتمال رنگ دادن دارند را با آب سرد بشویید و آن هایی که خیال تان از بابت رنگ شان راحت است را با آب نیم گرم بشویید تا خراب نشوند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۶۰۹ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی سارافون بـافت نیوشا – کلیک کنید

قیمت: ۵۵,۰۰۰ تومان