خرید اینترنتی ماشین رادیو کنترلی بنتلی

ماشین رادیو کنترلی بنتلی

خرید اینترنتی ماشین رادیو کنترلی بنتلی,ماشین رادیو کنترلی بنتلی,خرید اینترنتی ماشین کنترلی,ماشین کنترلی ارزان,خرید پستیماشین کنترلی,خرید اسباب بازی کودک,خرید اینترنتی اسباب بازی پسرانه,خرید پستی اسباب بازی مخصوص پسر,ماشین رادیو ,خرید ماشین رادیو کنترلی بنتلی,خرید ارزان ماشین رادیو کنترلی,خرید پستی ماشین رادیو کنترلی ,ماشین کنترلی ارزان

ماشین رادیو کنترلی بنتلی

ماشین های کنترلی همیشه برای پسرها جذاب بوده است ، آنها علاقه زیادی به اسباب بازی های کنترلی دارند ، اگر شما هم می خواهید پسر بچه را خوشحال کنید بهتر است برایش اسباب بازی هایی خریداری کنید که خوشش بیاید. امروز می خواهیم به شما ماشین رادیو کنترلی بنتلی را معرفی کنیم.

ماشین رادیو کنترلی بنتلی

ویژگی های کلیدی:

کنترل رادیویی تابع کامل با محدوده حدود ۱۰۰ متر

سرعت ۶/۸ مایل در ساعت

رنگ بدنه آبی

حرکت به جلو، معکوس، توقف، چپ و راست

قابلیت تنظیم چرخ جلو

ترازبندی مفصل خارجی و داخلی

مخصوص سنین ۶ سال به بالا

عمل کرد کاملا آسان به کنترل ماشین

ماشین بنتلی

ماشین بنتلی 2

«نقش بازی برای کودکان این است که تا جایی که می توانیم یک دامنه وسیع از تجربه ها را در اختیار کودکانمان بگذاریم. مشکل این است که پدر و مادرها معمولا آسانترین گزینه ها را انتخاب می کنند ولی آنها باید در اسباب بازی به دنبال چیزهایی باشند که توانایی و خلاقیت کودک را افزایش می دهد. باید در انتخاب اسباب بازی ها سعی شود آن کلیشه های رایج هم شکسته شوند. مثلا خیلی از پدر و مادرها به پسرانشان اجازه نمی دهند که عروسک داشته باشند. مغازه ها هم لازم نیست همه صورتی ها و آبی ها را برای همیشه کنار بگذارند ولی باید یک سیاست میانه انتخاب کنند.»

هیچ کودکی با بازی با لگوها ساختمان سازی را یاد نمی گیرد ولی ممکن است یاد بگیرد چطور آنها را روی هم قرار بدهد تا ستون ها و بدنه محکمی بسازد. بیشتر بحث اعتماد به نفس و آشنایی است تا مهارت اندوزی.

ماشین بنتلی 4

انتخاب نوع اسباب بازی کودکان

به طور کلی انتخاب نوع اسباب بازی اهمیت زیادی دارد اما پویا بودن محیط زندگی کودک، تنوع و ایمنی در زندگی او اهمیت بیشتری دارد به این شکل که هر چه تنوع رنگی اشیا اطراف کودک و تنوع اصوات بیشتر باشد حواس بیشتری از کودک تحریک می شود.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۰۹۶۰ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ماشین رادیـو کنترلی بنتلی – کلیک کنید

قیمت: ۱۹۰,۰۰۰ تومان