خرید اینترنتی کیف زنانه ecco طرح کلاسیک

کیف زنانه ecco طرح کلاسیک

کیف زنانه ecco طرح کلاسیک,خرید اینترنتی کیف زنانه ecco طرح کلاسیک,خرید پستی کیف,خرید کیف زنانه,فروش ویژه کیف زنانه,کیف زنانه ecco طرح کلاسیک ارزان,خرید کیف زنانه ecco طرح کلاسیک,خرید کیف زنانه ecco,فروش ویژه کیف زنانه, کیف زنانه ecco,خرید اینترنتی  کیف زنانه ecco,فروش پستی  کیف زنانه ecco,خرید کیف دستی زنانه,کیف سنتی زنانه,خرید کیف های سنتی

کیف زنانه ecco طرح کلاسیککسانی که دنبال کیف های شیک و طرح کلاسیک هستند  می توانند کیف زنانه ecco را بررسی کنند ، این کیف دارای رنگ بندی مختلف می باشد و جنس آن از چرم مصنوعی می باشد. این کیف سنتی و شیک را می توانید با قیمت مناسب ازفروشگاه شاپ می نو خریداری کنید.

کیف زنانه ecco طرح کلاسیک

ویژگی­ های کلیدی:

جنس:چرم مصنوعی

دارای یک محفظه بزرگ درونی

دارای یک جیب کوچک زیپ دار درونی

دارای جیب کوچک بیرونی

در ۴ رنگ زیبا و متنوع(مشکی،قهوه ای ،زرشکی،سورمه ای)

دارای ۲ جیب کنار کیف

آستر طرح درا

کیف زنانه ecco 3

نام : کیف زنانه
برند :  ecco
جنس : چرم مصنوعی
آستر طرح دار 
محفظه بزرگ درونی

جیب کوچک زیپدار درونی
جیب کوچک بیرونی
دو جیب کنار کیف

توصیه : با دستمال نم دار تمیز می شود
نوع بسته شدن : زیپ
رنگ : مشکی،قهوه ای ،زرشکی،سورمه ای

گارانتی : ۷۲ ساعت گارانتی تست فیزیکی

کیف زنانه ecco 2

کیف زنانه ecco 4

کیف زنانه ecco 5

اکو در سال ۱۹۶۳ تأسیس شد زمانی که کارلز توزبی و همسرش بیرت همه دارایی خود را فروختند و به روستایی در دانمارک نقل مکان کردند. با داشتن تنها یک کارخانه، اما روحیه پیشتازانه و این دید که کفشهایی تولید کنند که از پا پیروی کنند، خیلی زود شروع به رشد کردند.امروزه اکو یک کمپانی بین المللی است که دفتر مرکزی آن در بردبرو و دباغیها و کارخانه های تولید آن در پرتقال، اندونزی، تایلند، هلند، اسلواکی و چین می باشد و در تمام کشورهای دنیا فروشگاه دارد.وقتی کارلز توزبی در سال ۲۰۰۴ در گذشت، اکو به دست هانی توزبی کسپرزاک افتاد که رئیس هیئت مدیره شد و سرپرستی این کمپانی را ادامه داد و همسر وی آقای دیتر کسپرزاک مدیر عامل این شرکت شد. امروزه کارلز توزبی به هریک از میلیونها محصول اکویی که هر ساله در خیابانهای دنیا دیده می شوند و به اینکه اولین جفت کفش اکو را خود، در نخستین کارخانه اش در بردبرو تولید کرد افتخار می کند.

کیف زنانه ecco 6

فروشگاه ما امروز سری جدید کیف های زنانه رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که دارای جنس چرم مصنوعی و محفظه بزرگ جادار می باشد و همچنین بخاطر داشتن ۳ جیب کوچک بیرونی، میتوانید وسایل ریزتر رو درونش قرار داده و راحت تر پیدا کنید. ویژگی بعدی دارای جیب کوچک زیپ دار درونی می باشد که وسایل داخل کیف را می توان به راحتی پیدا کرد.همچنین آستر داخل کیف طرح دار می باشد.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۶۳۵ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی کـیـف زنانه ecco طرح کلاسیک – کلیک کنید

قیمت: ۶۵,۰۰۰ تومان