خرید اینترنتی ساعت مچی Diesel مدل Homer

ساعت مچی Diesel مدل Homer

خرید اینترنتی ساعت مچی Diesel مدل Homer,ساعت مچی Diesel مدل Homer,خرید اینترنتی ساعت مچی دیزل,ساعت مچی دیزل,ساعت دیزل با قیمت مناسب,فروش اینترنتی ساعت دیزل,خرید پستی ساعت دیزل مدل Homer,فروش پستی ساعت دیزل,خرید ساعت مچی ارزان,خرید ساعت مچی با کیفیت بالا,خرید ساعت Homer,خرید پستی ارزان,فروش ویژه ساعت مچی با کیفیت بالا,ساعت مچی Diesel مدل Homer ارزان

ساعت مچی Diesel مدل Homer

ساعت دیزل مدل Homer ساعتی است زنانه و مردانه که دارای رنگ های مشکی و کرم می باشد ، این ساعت شیک ضد آب می باشد و همچنین کیفیت آن مناسب است ، نوع قفل آن سگکی می باشد ، شما می توانید تصاویر بیشتر این ساعت شیک را در ادامه با ما بخوانید ، لطفا با Shopmenow همراه باشید.

ویژگی های کلیدی:

جنسیت:زنانه/مردانه

 جنس بند:طرح جین

نوع قفل:سگکی

  فرم صفحه:گرد عقربه ای

  مقاوم دربرابر آب در حد شستشو دست

  High copy

  رنگ صفحه:مشکی،کرم

  رنگ بند:مشکی،سفید،سبز

ساعت دیزل مدل homer

ساعت دیزل مدل homer 2

دیزل کمپانی تولید محصولات لوکس ایتالیایی است که در سال ۱۹۷۸ توسط آدریانو گلد اشمید در شهر مولونای ایتالیا تاسیس گردید, که در حال حاضر مدیریت کمپانی تولید ساعت دیزل به عهده رنزو روسو می باشد. این شرکت از معروف ترین کمپانی های مشغول در صنعت مد است که محصولاتی از قبیل کیف, کفش, پوشاک و ساعت مچی را تولید می کند.

برند دیزل یکی از قدیمی‌ترین برندهای بازارهای جهانی بوده است. این برند که نام خود را از روی موتورهای آن زمان برداشته است امروزه در ضمینه ساعت سازی نیز حرفهایی برای گفتن دارد. پیشنهاد ما به شما عزیزان و گرانقدران ساعت مچی Diesel مدل Homer می باشد.

ساعت دیزل مدل homer 5

این ساعت مچی که مناسب برای تیپ های اسپرت/مجلسی/کلاسیک می باشد دارای رنگ صفحه مشکی و کرم و رنگ بند مشکی/سبز/سفید و بدنه طلایی رنگ می باشد. به واسطه بند طرح جین این ساعت می توانید آن را با تیپ های اسپرت به راحتی ست نمایید.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۸۱۷ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ساعـت مچـی Diesel مدل Homer – کلیک کنید

قیمت: ۲۹,۰۰۰ تومان