خرید اینترنتی ساعت مچی Diesel مدل Andreas

ساعت مچی Diesel مدل Andreas

خرید اینترنتی ساعت مچی Diesel مدل Andreas,ساعت مچی Diesel مدل Andreas,خرید پستی ساعت دیزل,ساعت دیزل مدل Andreas,فروش ویژه ساعت های دیزل طرح Andreas,خرید پستی ارزان,فروش اینترنتی ساعت دیزل,خرید پستیارزان,خرید ساعت دیزل,ساعت مچی Diesel مدل Andreas ارزان,ساعت مچی Diesel مدل Andreas با کیفیت,خرید ساعت مچی Diesel مدل Andreas

ساعت مچی Diesel مدل Andreas

ساعت دیزل مدل Andreas یک ساعت شیک می باشد که جنس آن طرح جین می باشد ، این ساعت در رنگبندی متفاوت برای سلیقه های مختلف طراحی شده است. نوع قفل آن سگکی می باشد و همچنین مقاوم در برابر آب می باشد. شما می توانید این تصاویر و توضیحات بیشتر این ساعت شیک را در ادامه بخوانید.

ویژگی های کلیدی:

جنسیت:مردانه

 جنس بند:طرح جین

نوع قفل:سگکی

  فرم صفحه:گرد عقربه ای

  مقاوم دربرابر آب در حد شستشو دست

  High copy

  رنگ صفحه:مشکی،نیلی،قهوه ای،شرابی

  رنگ بند:مشکی،نیلی،قهوه ای،شرابی

ساعت دیزل مدل Andreas

ساعت دیزل مدل Andreas 2

ساعت دیزل مدل Andreas 3

ساعت دیزل مدل Andreas 4

دیزل کمپانی تولید محصولات لوکس ایتالیایی است که در سال ۱۹۷۸ توسط آدریانو گلد اشمید در شهر مولونای ایتالیا تاسیس گردید, که در حال حاضر مدیریت کمپانی تولید ساعت دیزل به عهده رنزو روسو می باشد. این شرکت از معروف ترین کمپانی های مشغول در صنعت مد است که محصولاتی از قبیل کیف, کفش, پوشاک و ساعت مچی را تولید می کند.

دیزل در حال حاضر در بیش از ۸۰ کشور فعالیت می‌کند و در حدود ۳۰۰ برند زیر مجموعه دارد. این شرکت اکنون در حدود ۵/۱ میلیارد دلار درآمد دارد. بیشتر این سود از فروش دنیم (که نوعی جین است) و سایر کالاهای پرفروش از جمله طیف گسترده و موفق وسایل جانبی و لباس‌های کودک به دست آمده است. علاوه بر این نمایندگی‌ها، محصولات دیزل در بیش از ۵۰۰۰ فروشگاه دیگر عرضه می‌شود که از این میان ۳۰۰ فروشگاه برند دیزل را یدک می‌کشند.

ساعت دیزل مدل Andreas 5

ساعت مچی مردانه Diesel مدل Andreas از سری ساعت های مچی بند جین می باشد . این ساعت مچی با صفحه ای گرد و درشت مناسب اسپرت کردن بوده و مخصوص افراد اسپرت پوش و با سلیقه های خاص می باشد.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۸۳۱ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ساعـت مچـی Diesel مـدل Andreas – کلیک کنید

قیمت: ۲۹,۰۰۰ تومان