خرید اینترنتی هدفون Monster طرح Dna

هدفون Monster طرح Dna

خرید اینترنتی هدفون Monster طرح Dna,هدفون Monster طرح Dna,هدفون,خرید اینترنتی هدفون,خرید پستی هدفون مونستر,خرید اینترنتی هدفون طرح dna,فروش اینترنتی هدفون dna,خرید هدفون Monster,فروش ویژه هدفون Monster,خرید اینترنتی هدفون Monster,خرید پستی هدفون,فروش ویژه هدفون,هدفون Monster طرح Dna,خرید هدفون Monster طرح Dna

هدفون Monster طرح Dna

هدفون Monster ، یک هدفون با رنگ های مختلف می باشد ، این هدفون در بسته بندی اورجینال برای شما عزیزان ارسال می شود. طراحی این هدفون بسیار زیبا می باشد و همچنین قیمت مناسبی دارد ، شما می توانید تصاویر این را در ادامه مشاهده کنید و توضیحات بیشتر را بخوانید.

هدفون Monster طرح Dna

 ویژگی های کلیدی:

کابل جداشونده و دارای ورودی فیش سوزنی درشت  (جک ۳٫۵)

بسته بندی ارجینال

کیفیت صدای فوق حرفه ای مناسب برای متخصصین در صنعت موسیقی

قابلیت انعطاف بالا

قابلیت اتصال و صحبت با گوشی موبایل

طراحی زیبا و صدای پر قدرت

دارای گوشی های بسیار راحت و نرم مناسب برای استفاده طولانی

مقاوم و بادوام و در عین حال بسیار سبک

هدفون Monster 6

نام :  هدفون  Monster

طرح : Dna
مدل : On-ear bs-250
حالت هدفون : روگوشی
رنگ بندی : قرمز،مشکی،سفید،صورتی
نوع رنگ بندی : دوگانه
قابلیت : انعطاف بالا

رابط : جک ۳٫۵ میلیمتری

ویژگی : پشت بسته
اتصال : با سیم
قابلیت اتصال و صحبت با گوشی موبایل : دارد
کابل : دارد
گارانتی : ۷۲ ساعت گارانتی تست فیزیکی

هدفون Monster

هدفون Monster 2

هدفون Monster 3

هدفون Monster 4

این هدفون ها طراحی شده در رنگ های مختلف می باشد که  می توانید رنگهای متنوعی را ببینید و آن چه مناسب خود می دانید انتخاب کنید و با هدفون Dna   با تکبر راه بروید. همچنین این هدفون به خوبی برای تجربه حالت موسیقی زنده تنظیم شده است .  شما را به صدا نزدیکتر می کند و به شما اجازه می دهد تا تمام جزئیات صدا را با باس عمیق صدای مانستر تجربه  کنید. هدفونهای DNA حالت جدیدی از صدا را به شما ارائه می دهند.

برای تجربه کردن موزیک زنده طراحی شده است
شما مجبور نیستید بین باس قوی یا طرح های فانتزی یکی را انتخاب کنید. هدفونهای DNA با طرح های سفارشی به شما هر دو این امکانات را یکجا می دهد. این هدفون برای تجربه کردن حس موزیک زنده تنظیم شده است ، و طوری ساخته شده است که حس صدائی به شما ارائه می دهد که گویی در ردیف اول کنسرت زنده هستید و به وضوح صدای موسیقی را می شنوید. 

رنگهای دوگانه و طراحی سفارشی آن، شما را جادو می کند
این هدفون در ۴ نوع رنگ دوگانه به بازار عرضه شده است . رنگ های مختلف آن به شما این امکان را می دهد تا هدفون را به طور کاملاً منحصر به فردی با ذائقه خود هماهنگ کنید. 

به سهولت بسته می شود
نوع طراحی بسته بندی آن به شما این امکان را می دهد تا از بیشترین قابلیت حمل به خوبی بهره مند شوید.

هدفون های AIR On EAR با صدای فوق العاده  امکان جوابگویی به تلفن را برای شما فراهم می آورد. رنگ های مختلف آن به شما این امکان را می دهد تا هدفون را به طور کاملاً منحصر به فردی با ذائقه خود هماهنگ کنید.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۸۴۶ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی هدفون Monster طـرح Dna – کلیک کنید

قیمت: ۳۵,۰۰۰ تومان