کفش ورزشی طرح Adidas مدل Yeezy

خرید پستی کفش ورزشی طرح Adidas مدل Yeezy

کفش ورزشی طرح Adidas مدل Yeezy,خرید پستی کفش ورزشی طرح Adidas مدل Yeezy,خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی ارزان,خرید پستی ارزان کفش ورزشی,خرید کفش ورزشی,فروش ویژه کفش ورزشی,کفش ورزشی آدیداس,خرید اینترنتی کفش ورزشی Adidas مدل Yeezy,کفش ورزشی طرح Adidas,خرید اینترنتی کفش ورزشی طرح Adidas,خرید پستی کفش ورزشی طرح Adidas,فروش ویژه کفش ورزشی طرح Adidas

کفش ورزشی طرح Adidas مدل Yeezy

کفش ورزشی شیک با دو رنگ بندی مختلف برای شما عزیزان ارائه می شود. این کفش ورزشی مردانه بسیار نرم و راحت می باشد و دارای انعطاف می باشد. شما می توانید این کفش شیک را از فروشگاه Shopmenow با قیمت مناسب خریداری کنید و از پوشیدن آن لذت ببرید.

کفش ورزشی طرح Adidas مدل Yeezy

 ویژگی های کلیدی:

کفش ورزشی مردانه
بسیار نرم و راحت
امکان استفاده در باشگاه و فضای سبز
جنس مقاوم
دارای رنگ بندی سفید و مشکی
قابلیت انعطاف بسیار بالا
بسیار سبک

کفش ادیداس 2

نام : کفش ورزشی طرح Adidas مدل Yeezy

برند : Adidas

مدل : Yeezy

جنسیت : کفش ورزشی مردانه

سایز بندی : ۴۱-۴۴

نوع کاربری : امکان استفاده در باشگاه و فضای باز

رنگ بندی : سفید،مشکی

نرم و راحت : بله 

جعبه : دارد
کفش ادیداس 3

کفش ورزشی مردانه طرح Adidas مدل Yeezy که جزو جدیدترین ، پرفروش ترین و پرطرفدارترین مدل های این برند می باشد توسط طراح و خواننده معروف آمریکایی Kanye West طراحی شده و در آن سعی شده تا تمامی جزئیات نمونه اصلی مثل طرح کفی ، بند پارچه ای دوخته شده پشت کفش ، دوخت روی کفش و مدل بندها رعایت شود تا بیشترین شباهت به نمونه اصلی داشته باشد.

ویژگی بعدی داشتن کفی سبک و راحت این مدل می باشد که مانع از ایجاد خستگی پا در استفاده طولانی مدت میشود.

راهنمای سایزبندی کفش های ورزشی:

به دلیل متفاوت بودن سایزبندی در برندهای مختلف توصیه میشود پایتان را به سانتی متر CM اندازه گیری نمایید. برای این کار کافی است طبق شکل زیر پایتان را در سطحی صاف قرار دهید و به صورت عمود و دقیق علامت گذاری نمایید. سپس با استفاده از متر یا خط کش طول پایتان را اندازه گیری نمایید.

اکنون عدد به دست آمده را در جدول زیر قرار دهید و سایز کفش خود را تعیین نمایید.

شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۸۸۷ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی کفش ورزشی طـرح Adidas مدل Yeezy – کلیک کنید

قیمت: ۴۹,۰۰۰ تومان