خرید پستی کفش کالج Louis Vuitton

کفش کالج Louis Vuitton

خرید پستی کفش کالج Louis Vuitton,کفش کالج Louis Vuitton,فروش اینترنتی کفش کالج,خرید پستی کفش کالج,خرید پستیکفش کالج,خرید اینترنتی کفش کالج Louis Vuitton,خرید کفش کالج Louis Vuitton,خرید پستی کفش Louis Vuitton,فروش ویژه Louis Vuitton,خرید پستی کفش,فروشگاه کفش Louis Vuitton,خرید اینترنتی کفش Louis Vuitton ارزان

کفش کالج Louis Vuitton

کفش زیبای مردانه با قیمت فوق العاده عالی و کیفیت بالا ، این کفش در سایزهای ۴۱ تا ۴۴ می باشد ، دارای سه رنگ بندی مشکی ، سورمه ای و قهوه ای می باشد و جنس آن از چرم مصنوعی است ، بسیار نرم می باشد و ظاهری شیک دارد ، شما می توانید این کفش را از فروشگاه شاپ می نو خریداری کنید.

کفش کالج Louis Vuitton

 ویژگی های کلیدی:

جنس: چرم مصنوعی
سایزبندی: ۴۱ تا ۴۴
رنگ بندی: مشکی،سورمه ای،قهوه ای
دارای کفی دوخته شده
دارای لوگوی فلزی LV
بسیار نرم و راحت
ظاهر شیک و زیبا

کفش کالج

کفش کالج 2

کفش کالج 3

نام کفش کالج
طرح Louis Vuitton
جنسیت مردانه
ضمانت ۷۲ ساعت ضمانت تحویل
جنس : چرم مصنوعی
سایز بندی : ۴۱ تا ۴۴
رنگ بندی مشکی،سورمه ای،قهوه ای
ویژگی دارای کفی دوخته شده
لوگو دارای لوگو فلزی LV
ظاهر شیک و زیبا
کفش کالج 4

کفش کالج 5

کفش کالج 6

لویی ویتون یه پسر جوان فرانسوی اهل ژورا بود که در سن ۱۴ سالگی به پاریس رفت که شانس خودش را امتحان کند! او شروع به کار کردن به عنوان شاگردی کرد که وسایل مشتری های خیلی پولدار که عازم سفر بودند را بسته بندی می کرد. کم کم کارش بالا گرفت و به دربار پادشاه اون زمان یعنی ناپلئون سوم راه پیدا کرد. این موفقیت به لویی کمک کرد تا تجربیات ارزشمندی پیدا کند و دانشش را درباره یک چمدان مسافرتی خوب گسترش دهد! از آن موقع کار طراحی کیف و چمدان را برای طبقه اشراف شروع کرد.

Louis Vuitton Malletierکه بوسیله مردم با نام Louis Vuitton یا LV شناخته شده است، یک شرکت بین‌‌المللی مد فرانسوی است که تولید کننده چمدان، کالاهای چرمی، لباس، کفش، ساعت، جواهرات، لوازم تزئینی، عینک و کتاب! است. نشان تجاری این برند (LV) که در سراسر دنیا شناخته شده است، در اواسط قرن ۱۹، Louis Vuitton که( لویی ویتون تلفظ می‌شود) یک فروشنده معروف چمدان و ساک‌های مسافرتی بود.

کفش کالج 7

با ورود به قرن بیستم، شرکت از نظر تعداد مکان‌های فروش و از لحاظ مالی توسعه پیدا کرد. در اواسط این قرن، این شرکت با قرار دادن امضا و نشان خود بر روی کیف پول‌ها و کیف‌های دستی وارد دنیای مد شد. ادغام این شرکت با Moët Hennessy و خلقLVMH ، یک قدم اصلی برای این شرکت بود که باعث شد پس از آن وجهه لوکسی که امروزه از آن می‌شناسیم را بدست آورد.

کالج از آن دسته کفش‌هایی است که  همیشه و همه جا به کار‌مان می‌آید؛ در محل کار، در گشت‌وگذارهای روزانه، در دانشگاه و مدرسه و خلاصه هرجا که دلمان کفشی بخواهد که هم زیبا باشد هم راحت.کالج‌هایی که بهار امسال می‌خرید نه تنها در طول تابستان بلکه تا نیمه‌های پاییز هم به کارتان می‌آید بنابراین باید بگوییم کالج اگر نه ۴ فصل اما در ۳ فصل از سال می‌تواند همراه پای شما باشد. نگران بازی‌های مد هم نباشید چون این کلاسیک‌های ماندگار به این زودی‌ها خیال ندارند از دنیای مد کناره بگیرند!

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۸۹۴ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی کفـش کالج Louis Vuitton – کلیک کنید

قیمت: ۴۵,۰۰۰ تومان