خرید پستی حراج عینک پلیس ۸۵۵۵

عینک پلیس ۸۵۵۵

خرید پستی حراج عینک پلیس ۸۵۵۵,عینک پلیس ۸۵۵۵,خرید پستی عینک پلیس,فروش ویژه عینک پلیس,خرید ارزان عینک پلیس,عینک پلیس ۸۵۵۵,خرید اینترنتی عینک دودی,فروش ویژه عینک دودی پلیس,خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی عینک پلیس با قیمت بالا,خرید پستی عینک پلیس با نرخ مناسب,عینک دودی,عینک آفتابی پلیس,عینک آفتابی پلیس

حراج عینک پلیس 8555

عینک پلیس مدل ۸۵۵۵ با قیمت مناسب به حراج گذاشته شد ، این عینک را می توانند هم خانم ها و هم آقایان استفاده کنند ، مناسب برای کسانی است که چشم های آنها به نور حساس است ، در دو رنگ مشکی و قهوه ای برای شما عزیزان ارائه می شود. با شاپ می نو بهترین ها را مطمئن خریداری کنید.

حراج عینک پلیس ۸۵۵۵

ویژگی های کلیدی:

عرضه در دو رنگ مشکی و قهوه ای

ویژه آقایان و خانم های مشگل پسند و شیک پوش

استفاده از استانداردهای UV400 در ساخت لنزهای عینک

مناسب افرادی که چشم های حساس دارند

این محصول بدون کیف و دستمال عینک ارسال می شود

عینک پلیس 8555

عینک پلیس 8555 3

نام محصول فروش ویژه عینک پلیس
مدل
۸۵۵۵ پلاریزه
یووی عینک ۴۰۰
رنگ بندی
مشکی،قهوه ای
جنس فریم پلاستیکی مرغوب
کیف و دستمال ندارد
توضیحات این محصول بدون کیف و دستمال عینک ارسال می شود

عینک پلیس 8555 5

عینک پلیس 8555 4

 طرح این عینک آفتابی متناسب با سلیقه های خاص آقایان  می باشد و آقایانی که به دنبال محصولات خاص و کمیاب هستند می توانند این عینک را به صورت مستقیم از فروشگاه ما خریداری نمایند. در حال حاظر دو رنگ مشکی و قهوه ای عینک آفتابی پلیس ۸۵۵۵ موجود می باشد که در تصاویر زیر هم مشاهده می نمایید .

شیشه های این عینک دارای یو وی ۴۰۰ بوده و چشمان شما را در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می کند و در شیشه های این عینک از خاصیت پلاریزه نیز بهره گیری شده است که بهترین گزینه برای کسانی می باشد که دارای چشم های حساس می باشد.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۹۰۳ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی عینک پلـیس ۸۵۵۵ – کلیک کنید

قیمت: ۲۵,۰۰۰ تومان