خرید اینترنتی تقویم کاشتنی ۹۵

تقویم کاشتنی ۹۵

خرید اینترنتی تقویم کاشتنی ۹۵,تقویم کاشتنی ۹۵,خرید پستی تقویم سال ۹۵,خرید پستی تقویم شیک ۹۵,تقویم با سررسید,خرید پستی ارزان,فروش اینترنتی تقویم کاشتنی ۹۵,فروش ویژه تقویم,خرید اینترنتی تقویم ۹۵,خرید اینترنتی ارزان,تقویم کاشتنی ۹۵,تقویم کاشتنی ۹۵ ارزان,فروش ویژه ,خرید اینترنتی تقویم,فروش ویژه تقویم با قیمت مناسب,تقویم سال ۹۵,خرید پستی ارزان

تقویم کاشتنی 95

تقویم سال ۹۵ ، با ایده ای جالب و کاربردی ، برگه هایی حامل بذر گیاه می باشد که هم تقویم و هم گل زیبا می باشد ، این برگه های کاغذ می تواند مجدد به چرخه طبیعت باز گردد ، شما می توانید این تقویم شیک و کاربردی را از فروشگاه Shopmenow خریداری کنید و از آن لذت ببرید.

تقویم کاشتنی ۹۵

ایده ای جدید در طراحی تقویم سال
طراحی جالب و بی نظیر
برگه‌هایی حامل بذر گیاه
با کاشتن برگه ها شاهد گل های زیبا باشید
هم تقویم هم گل زیبا
بازگشت برگه کاغذ به چرخه طبیعت
جنس : کاغذ و بذر
اندازه :۷*۹ سانتیمتر
ارسال به صورت رندوم می باشد

تقویم کاشتنی 3

تقویم کاشتنی ۹۵

وقتی خاطرات گذشته جوانه می‌زنند…
خیلی از ما عادت داریم حال امروزمان را مدام با هفته پیش، ماه پیش یا سال و سال‌های پیش مقایسه کنیم. خیلی از ما عادت داریم در گذشته گم شویم. گروه کاغذگران طهران در تقویم‌های سال ۹۵ایده‌ی جدیدی را وارد بازار کرده. برگه‌هایی حامل بذر گیاه. شما می‌توانید برگه‌های قدیمی را بکارید و شاهد جوانه‌ها و سبز شدن ماه قبلتان باشید. جوانه‌اش گل‌های وحشی باشد یا سبزیجات معطر؟ انتخاب با شما است ولی این بار طعم نوستالژی با یک هیجان هم گره خورده. هیجان سبز شدن روزهای گذشته.

این روزها که از هرطرف خبر نابودی منابع طبیعی می رسد و زندگی ما انسان ها سال به سال به ماشینی تر شدن و آلوده تر کردن محیط زیست نزدیک تر می شود و در تولید زباله باهمدیگر رقابت می کنیم و مسئولین مربوطه هم کلا در بی اعتنایی و بی توجهی سیر می کنند. گهگاه شنیدن اتفاقهایی از سمت دوستداران طبیعت دلمان را شاد می کند. گروهی از هنرمندان خلاق ایرانی برای سال نو، تقویمی طراحی کرده اند که به جای کاغذ از بازیافت اضافات کاغذهای ماشینی و افزودن بذر گیاهان بصورت دست ساز ساخته شده است که بعد از گذشت هرماه می توانید صفحه ی آن ماه را کاشته و شاهد رشد سبزی معطر یا گل زیبایی باشید در حالی که خود کاغذ به چرخه طبیعت بازگشته است.

تقویم کاشتنی 4

روش کاشت:

این تقویم از این قرار است که باید صفحه مورد نظر تقویم کاشتنی را در آب بخیسانید، کاغذ مرطوب را روی خاک مرطوبی قرار دهید و با لایه نازکی از خاک بپوشانید. خاک را تا جوانه زدن مرطوب نگه دارید. صفحات این تقویم دوست داشتنی حامل بذر ریحان سبز، ریحان بنفش، مرزه، گل ناز، گل میمون و گل اطلسی ست. این تقویم میتواند هرماه از سال آینده را با عطر سبزی یا گل زیبایی همراه ما باشد و حساسیت شرایط محیط زیست را برای ما یادآور شود.

برای خرید پیامکی این محصول می توانید عدد ۳۵۱۱۴ را به شماره ۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنید.

قیمت: ۴۵,۰۰۰ تومان