خرید پستی مانتو جلوباز Melvina

مانتو جلوباز Melvina

خرید پستی مانتو جلوباز Melvina,مانتو جلوباز Melvina,خرید اینترنتی مانتو,خرید پستی مانتو,مانتو جلوباز,خرید پستی مانتو زنانه,خرید اینترنتی مانتو دخترانه,مانتو جلوباز ارزان,فروش ویژه مانتو جلوباز با کیفیت بالا,خرید اینترنتی ارزان,خرید مانتو Melvina,مانتو جلوباز Melvina,فروش ویژه مانتو جلوباز Melvina,خرید پستی ارزان مانتو جلوباز Melvina,مانتو جلوباز Melvina با کیفیت بالا

مانتو جلوباز Melvina

مانتو جلوباز دخترانه و زنانه که دارای سایز فری می باشد مناسب برای کسانی است که مشکل پسند هستند ، این مانتو دارای رنگ بندی دوگانه می باشد ، می توانید تصاویر بیشتر این مانتوی شیک را در ادامه تماشا کنید و با خیال راحت و قیمت مناسب آن را از فروشگاه بزرگ Shopmenow خریداری کنید.

مانتو جلوباز Melvina

ویژگی های کلیدی:

جنس ملانژ

مخصوص بانوان شیک پوش امروزی

نوع رنگ بندی:دوگانه

مانتو فری سایز

مناسب بانوان مشکل پسند و زیبا پوش

دارای بند

طراحی راه راه

مانتو جلوباز Melvina

مانتو جلوباز Melvina 2

مدل مانتو در چند سال اخیر بسیار مورد توجه دختران و زنان ایرانی قرار گرفته است.منظور از مانتو، برند ایرانی است که در عصر جدید، پوشاک ایران هم جزو برندهای معروف در زمینه مانتو به شمار می آید.

مهم ترین نکته در خرید مانتو در فصل بهار و تابستان این است که بتوانید در آن احساس راحتی کنید.مانتو جلوباز Melvina،مانتویی با طراحی بسیار شیک و زیبا مدلی امروزی و همه پسند دارد. نوع طراحی و ترکیب رنگ به کار برده شده در این مانتو کار شما را برای ست کردن با شلوار و شال سفید و مشکی بسیار آسان می کند.

مانتو جلوباز Melvina 3

مانتو جلوباز Melvina 5

یک مانتو جلوباز بلند راه راه با ترکیب رنگ چشم نواز روحیه ای شاد به انسان می بخشد. با پوشیدن این مانتو با زیباییش خاص بودن خود را به نمایش میگذارید. از خصوصیات این مانتو جلو باز و بلند بودن قد آن می باشد.قد بلند آن مناسب افرادی است که خواهان مانتو با قد بلند می باشند. این مدل کمربند دارد که به وسیله آن می توان این مانتو جلوباز را به صورت جلو بسته نیز استفاده نمود.

شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۸۸۰ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی مانتو جلوباز Melvina – کلیک کنید

قیمت: ۴۹,۰۰۰ تومان