خرید پستی دستبند مرغ آمین

دستبند مرغ آمین

خرید پستی دستبند مرغ آمین,دستبند مرغ آمین,خرید اینترنتی دستبند مرغ آمین,دستبند بدلیجات,خرید پستی بدلیجات,فروش بدلیجات با قیمت مناسب,فروش اینترنتی بدلیجات,دستبند مرغ آمین ارزان,خرید دستبند مرغ آمین اصل,خرید پستی ارزان,خرید دستبند مرغ آمین با کیفیت بالا,خرید اینترنتی دستبند مرغ آمین,فروش اینترنتی دستبند مرغ آمین,دستبند سریال شهرزاد,محصولات سریال شهرزاد,خرید پستی دستبند مرغ آمین

دستبند مرغ آمین 2

محصولات سریال شهرزاد همگی دارای کیفیت بالایی می باشند ، امروز برای شما عزیزان همیشه همراه دستبند مرغ آمین را آماده فروش کرده ایم ، دستبندی از جنس چرم و بسیار شیک ، می توانید با این دستبند خود را به جذابیت نزدیک تر کنید. با ما همراه باشید.

دستبند مرغ آمین

ویژگی های کلیدی:

برگرفته شده از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد

مرغ آمین از جنس استیل

دستبند از جنس چرم

جذاب ترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

نمادی از عشق و محبت

مناسب با هر سلیقه ای

رنگ بند:قهوه ای تیره

ترکیب رنگ مرغ آمین:نقره ای و طلایی

دستبند مرغ آمین

مرغ آمین چیست؟

مرغ آمین در فرهنگ مردم کشور ما ، نام فرشته ای است که مدام در حال پرواز است و مرتباً ذکر آمین بر لب دارد . این گونه نقل شده است که اگر کسی چیزی بخواهد و دعایی کند ، اگر مرغ آمین از بالای سر او عبور کند و آمین گوید ، دعا و خواسته او اجابت خواهد شد. از سویی دیگر اینگونه بیان شده است که آمین نام ستاره ای نیز می باشد که به هنگام طلوع آن ، دعا و خواسته افراد برآورده می گردد. اما بسیاری از افراد هستند که مرغ آمین را با تفاوت هایی ، از شعر نیما یوشیج می شناسند.

نام دستبند مرغ آمین
جنس مرغ آمین
استیل
جنس بند
چرم
رنگ بند قهوه ای تیره
ترکیب رنگ مرغ آمین نقره ای و طلایی
مناسب با هر سلیقه ای
نماد
عشق و محبت
ساخته شده با هنر دست ایرانی
گارانتی ۷۲ ساعت گارانتی تست فیزیکی

دستبند مرغ آمین 4

دستبند :

دستبندها از جمله زیورآلاتی هستند که بسیار مورد توجه خانم ها و آقایان می باشند،به همین خاطر است که عرضه کنندگان زیورآلات هر روزه طرح های جدید و نوینی از دستبند را ، طراحی ، تولید و ارائه می کنند ، دستبندهای ساده ، دستبندهای های کارشده و … ، دستبندهایی که در طراحی آن ها سعی شده تا خواسته هر فردی و با هر سلیقه ای تأمین شود .

دستبند مرغ آمین :

مدتی است که سریالی در شبکه نمایش خانگی ارائه گردیده است که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است ، سریالی که داستان آن حول محور زندگی دختری به نام شهرزاد تولید شده است و نقش آفرینی آن را ترانه علیدوستی ، بازیگر ارزنده کشورمان بر عهده دارد. در قسمتی از این سریال ، فرهاد که نامزد شهرزاد است ، گردنبندی را به او هدیه می دهد ، گردنبندی که دارای طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی است و نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است ، نام این گردنبند ، گردنبند مرغ آمین است ، البته بسیاری از بینندگان این سریال آن را با نام گردنبند شهرزاد می شناسند.پس از اینکه این گردنبند طرفداران زیادی را به سمت خود کشاند،طراحان بر این شدند که دستبند این طرح را نیز با ظرافت خیره کننده ای طراحی و عرضه کنند.

دستبند مرغ آمین ، دارای طراحی فوق العاده زیبا و منحصر به فردی است ، به شکلی که نظر افراد زیادی را برای خرید به خود جلب نموده است.دستبندی که مرغ آمین آن از جنس استیل و حاصل ذوق و هنر ایرانی است و بند آن از جنس چرم می باشد.دستبندی که نمادی از عشق و محبت است.
دستبند مرغ آمین ، دستبندی است که نظر هر فردی و با هر سلیقه ای را به خود جلب می نماید ، محصولی که نگاه هر بیننده ای را نوازش می دهد ، شما از دستبند مرغ آمین می توانید در مهمانی ها ، مراسمات و یا هر شرایط و موقعیت زمانی و مکانی دیگر استفاده نمایید.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۸۸۲ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی دستـبند مرغ آمین – کلیک کنید

قیمت: ۲۵,۰۰۰ تومان