خرید پستی کارواش فشار قوی Water Zoom

کارواش فشار قوی Water Zoom

خرید پستی کارواش فشار قوی Water Zoom,کارواش فشار قوی Water Zoom,کارواش خونگی,خرید کارواش خانگی,کارواش فشار قوی,خرید اینترنتی کارواش فشار قوی,خرید اینترنتی ارزان,خرید کارواش خانگی,خرید اینترنتی کارواش خانگی,کارواش خانگی Water Zoom,فروش اینترنتی Water Zoom,کارواش فشار قوی Water Zoom با کیفیت بالا,کارواش فشار قوی Water Zoom با قیمت مناسب

کارواش فشار قوی Water Zoom 

کارواش فشار قوی Water Zoom

ویژگی های کلیدی:

جنس لوله آلومینیوم

جنس دسته PVC

مناسب برای تمیز کردن ماشین/شیشه/حیاط/دیوار و…

دارای ۳ عدد سری با کاربردهای مختلف

دارای مخزن برای مایع شوینده

دارای سری فرچه دار

کارواش خانگی 2

کارواش خانگی 6

نام : کارواش فشار قوی

مدل : Water Zoom
نوع کاربری : مناسب برای تمیز کردن ماشین/شیشه/حیاط/دیوار و…
جنس لوله : آلومینیوم
جنس دسته : PVC
طول دسته : ۷۴ سانتی متر
تعداد سری : ۳ عدد
نوع سری : ۲ عدد سری برنجی و یک عدد سری فرچه دار
سری Jet Nuzzle : برای متمرکز کردن آب
سری Fan Nuzzle : برای پخش کردن آب
مخزن مایع شوینده : دارد

استفاده راحت و آسان : دارد

نصب آسان به شیلنگ : دارد
کارواش خانگی 5 

همانطور که می دانید شستن ماشین و …. نیاز به مصرف آب زیاد و فشار بالا دارد که بهترین راه برای این کار استفاده از کارواش است که مصرف را پایین آورده و آب را با فشار زیاد انتقال دهد.دیگر نگران شستن ماشین های خود نباشید

محصول جدید کارواش Water Zoom دارای فشار قوی با کیفیت از جنس لوله آلومینیوم به همراه مخزن شوینده می باشد . با کارواش جدید Water Zoom براحتی و با فشار زیاد ماشین ، شیشه ، دیوار و . . . را بشویید.

کارواش فشار قوی Water Zoom با قدرت بالا و طراحی بی نظیر بهترین وسیله برای صرفه جویی در مصرف آب هنگام شستشو می باشد.با کارواش فشار قوی براحتی و در چند دقیقه ماشین خود را بشویید.مناسب برای تمیز کردن: ماشین , شیشه ، حیاط ، دیوار و …با استفاده از این وسیله و قابلیت اتصال آن به شلنگ هر چیزی را که می خواهید به راحتی بشویید.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۸۶۳ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی کارواش فشـار قوی Water Zoom – کلیک کنید

قیمت: ۶۵,۰۰۰ تومان