خرید پستی مانتو جلوباز Brenda

مانتو جلوباز Brenda

خرید پستی مانتو جلوباز Brenda,مانتو جلوباز Brenda,مانتو جلوباز,مانتو جلوباز Brenda,خرید پستی مانتو جلوباز Brenda,فروش اینترنتی مانتو جلوباز,خرید مانتو دخترانه,فروش اینترنتی مانتو زنانه,فروش مانتو دخترانه,خرید مانتو جلوباز شیک,خرید پستی مانتو جلو باز با کیفیت,خرید پستی ارزان,فروش اینترنتی مانتو جلوباز با کیفیت بالا,خرید اینترنتی مانتو جلو باز,فروش پستی با کیفیت بالا,خرید اینترنتی ارزان

مانتو جلوباز Brenda

مانتو جلوباز Brenda مخصوص دختران شیک پوش این سرزمین می باشد ، بسیار شیک و زیبا می باشد و افرادی که سخت پسند هستند می توانند بر روی این مانتو شیک تمرکز کنند ، این مانتو در رنگ بندی مشکی می باشد و دارای بند است. با shopmenow همراه باشید.

مانتو جلوباز Brenda

ویژگی های کلیدی:

جنس دیور کش

مخصوص بانوان شیک پوش امروزی

رنگ بندی:مشکی

مانتو فری سایز

مناسب بانوان مشکل پسند و زیبا پوش

دارای بند

طراحی تور مانند در قسمت پایین مانتو

مانتو Brenda

نام : مانتو جلوباز
طرح : برندا
مدل : جلوباز/بندی
نوع : بلند
رنگ بندی : مشکی
جنس : دیور کش

درجه بندی کیفیت : درجه A
بند : دارد
سایز : free size

مانتو Brenda 3

مانتو Brenda 4

مانتو Brenda 5

مانتو خریدن یکی از دغدغه‌های خانم‌ها می‌باشد. مانتو‌های بلند طرفداران خاص خود را دارد و یکی از ویژگی‌‌های این مدل این است که، شما را بلند و کشیده‌تر و البته اندام شما را زیباتر نشان می‌دهد.

این مانتو با وجود تن خوری عالی به دلیل جنس پارچه آن(دیور کش)، مانتویی آزاد و سبک بوده و همین عامل شما را از خرید این محصول راضی می‌کند.قسمت پایین مانتو برای زیبایی و خارج شدن از سادگی،به صورت لایه های راه راه و نازک تور مانند طراحی شده است. جلو باز بودن مانتو را می‌توان با کمربند آن به صورت جلو بسته نیز استفاده نمود.جنس پارچه مانتو بسیار نرم و مقاوم بوده که مناسب فصل بهار می باشد.در قسمت پایین مانتو از نوارهای توری استفاده شده که زیبایی آن را دوچندان نموده است.این مانتو دارای رنگ مشکی بوده و به وسیله کمربند می‌توان جلو باز بودن مانتو را مهار نمود. مانتو جلوباز طرح Brenda به صورت Free Size عرضه می شود.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۸۷۵ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی  مانتو جـلوباز Brenda – کلیک کنید

قیمت: ۵۹,۰۰۰ تومان