خرید اینترنتی ساعت مچی Rolex مدل Lerato

ساعت مچی Rolex مدل Lerato

خرید اینترنتی ساعت مچی Rolex مدل Lerato,ساعت مچی Rolex مدل Lerato,ساعت مچی مردانه,ساعت مچی رولکس,ساعت رولکس طرح جدید,خرید اینترنتی ساعت رولکس با طرح جدید,فروش اینترنتی ساعت رولکس با کیفیت بالا؛ساعت مچی Rolex مدل Lerato ارزان,خرید ساعت مچی Rolex,فروش اینترنتی ساعت مچی Rolex؛خرید ساعت رولکس طرح Lerato,خرید اینترنتی ساعت رولکس Lerato

ساعت مچی Rolex مدل Lerato

ساعت رولکس مدل Lerato یک ساعت شیک می باشد که طراحی کلاسیک دارد ، این ساعت تک موتوره می باشد و دارای بند چرم زیبا است ، در دو رنگ مشکی و سفید ارائه می شود ، قیمت این ساعت بسیار مناسب است و شما می توانید به راحتی از فروشگاه ما این ساعت شیک را خریداری کنید.

ساعت مچی Rolex مدل Lerato

ویژگی های کلیدی:

طراحی کلاسیک،رسمی و مجلسی

تک موتوره

بند طرح چرم زیبا

جنس بدنه فلز

نوع قفل سگکی

ضد خش و ضد حساسیت

مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست

رنگ بند:مشکی،زرشکی

رنگ صفحه:مشکی،سفید

ساعت رولکس

جنسیت :  مردانه
برند : Rolex

مدل : Lerato
نوع ساعت : تک موتوره
کیفیت : Hige Copy
نوع کاربری : کلاسیک , لوکس , روزمره , رسمی
مقاومت در برابر آب : دارد

 میزان مقاومت در برابر آب: در حد شستشو دست 

جنس بدنه : فلز

ساعت رولکس 2

ساعت رولکس 4

کمپانی رولکس البته همیشه به عنوان یکی از کمپانی‌های پیشرو در صنعت ساخت ساعت مچی رولکس و لوازم جانبی مطرح بوده و در این صنعت نوآوری‌های قابل توجهی نیز داشته است. جالب است که بدانید اولین ساعت ضدآب دنیا در کارخانه رولکس ساخته شده است.اولین ساعتی در دنیا که علاوه بر نشان دادن ساعت و زمان تاریخ را نیز به صفحه ساعت آورد رولکس بود وبالاخره اولین کرونومتر‌ها در ساعت‌مچی‌های ساخت کمپانی رولکس متولد شدند.
کمپانی رولکس در سال ۱۹۳۱ اولین ساعت خود را که با استفاده از حرکات داخلی دست انسان کوک می‌شد را به بازار عرضه کرد. قبل از این نیز چنین ساعت‌هایی در بازار وجود داشت که تمام آنان مشکل جلو کشیدن ساعت در هنگام فعالیت زیاد مصرف کننده را داشتند اما رولکس موفق به حل این مشکل شد تا مکانیسم داخلی ساعت نیز از افزایش فشار وارده متحمل ضربه نشود.

اگر برای شرکت و حضور در مجلس شبانه و یا در میهمانی خصوصی و یا جشن تولد به دنبال ساعت مچی با کلاسی هستید که در عین حال هم با مارک معروف جهانی باشد و هم رسمی و کلاسیک و از طرفی ساده و زیبا باشد ما به شما ساعت مچی Rolex مدل  Lerato را پیشنهاد میکنیم .

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۸۴۴ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ساعت مچی Rolex مـدل Lerato – کلیک کنید

قیمت: ۲۵,۰۰۰ تومان