خرید پستی ساعت مچی Vuais

خرید اینترنتی ساعت Vuais

خرید پستی ساعت مچی Vuais,خرید اینترنتی ساعت Vuais,خرید مچی ساعت,ساعت مچی ارزان,خرید اینترنتی ساعت مچی,فروش اینترنتی ساعت مچی ارزان,ساعت مچی ,ساعت مچی Vuais,خرید پستی ساعت مچی با کیفیت,خرید پستی ساعت Vuais,خرید پستیساعت مچی Vuais,ساعت مچی فانتزی,خرید ساعت مچی فانتزی ارزان,ساعت مچی با کیفیت بالا,خرید پستی ساعت با کیفیت مناسب,ساعت Vuais

ساعت مچی Vuais

جنسیت :  مردانه/زنانه
برند : Vuais

مدل : Lerato
نوع ساعت : تک موتوره
نوع کاربری : روزمره,اسپرت

مقاومت در برابر آب : دارد
میزان مقاومت در برابر آب : در حد شستشو دست
جنس بدنه : پلاستیک تقویت شده
فرم صفحه : مربعی عقربه ای

رنگ بند : آبی،نارنجی،صورتی،سبز،زرد،ارغوانی،شفقی،قرمز

رنگ صفحه : سفید
نوع قفل بند : سگکی

جنس بند : ژله ای

قابلیت نمایش روز شمار : ندارد
ضد حساسیت : دارد
صفحه ضد خش : دارد
ثبات رنگ : دارد
منبع انرژی: باطری

ساعت مچی Vuais

ساعت مچی Vuais 3

ساعت مچی Vuais 4

ساعت های Vuais ساعت های مدرن و فوق العاده شیک است که به علت تنوع رنگی برای ست کردن با لباس ها بسیار مناسب می باشد.بدنه این ساعت از جنس پلاستیک تقویت شده است و بند آن نیز به بندهای ژله ای و سیلیکونی معروف می باشد که هنگام استفاده به علت سبک بودن آن بسیار راحت خواهید بود. این ساعت در رنگ های آبی،نارنجی،صورتی،زرد،سبز،ارغوانی،شفقی،قرمز عرضه شده است که به همین علت شرایط ست شدن با انواع پوشش ها را دارا می باشد.

ساعت مچی Vuais 5

ساعت مچی Vuais 6

ساعت مچی Vuais 7

ساعت زیبا ی ژله ای با تنوع رنگی بی نظیر در رنگ بندی آبی، نارنجی، صورتی، زرد، سبز، ارغوانی، شفقی، قرمز دارای موتور قوی و استایلی متفاوت. این ساعت زنانه/مردانه دارای بند رنگی ژله ای است که صفحه مربعی و اسپورت بودن آن زیبایی خاصی به این ساعت شیک ژله ای طرح Vuais داده است.

ساعت مچی Vuais 8

ساعت مچی Vuais 9

آقایان و خانم های شیک و امروزی با این ساعت مچی زیبا بیش از پیش در مجالس بدرخشید.ساعتی فوق العاده زیبا برای نسل جوان.
از ویژگی های بارز این ساعت در تنوع رنگ می باشد که شرایط ست شدن با هر چیزی را فراهم می کند.رنگ هایی مثل آبی،نارنجی،صورتی،زرد،سبز،ارغوانی،شفقی،قرمز.از دیگر ویژگی های این ساعت،فوق العاده شیک و در عین حال ساده بودن آن است.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۸۴۵ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی  ساعت مچی Vuais – کلیک کنید

قیمت: ۲۰,۰۰۰ تومان