خرید اینترنتی گوشی تام سخن گوی ZLX TOYS

گوشی تام سخن گوی ZLX TOYS

خرید اینترنتی گوشی تام سخن گوی ZLX TOYS,گوشی تام سخن گوی ZLX TOYS,گوشی تام سخنگو,خرید تبلت تام سخنگو ZLX TOYS,خرید جدیدترین ورژن گوشی تام سخنگو,خرید اینترنتی گوشی تام ZLX TOYS,فروش پستی گوشی تام ZLX TOYS,تام سخن گوی ZLX TOYS,خرید پستی تبلت تام سخن گوی ZLX TOYS,خرید اینترنتی گوشی برای کودکان,تبلت برای کودکان,خرید پستی ارزان

گوشی تام سخن گوی ZLX TOYS

خرید گوشی تام سخن گوی جدید که با نام ZLX TOYS می باشد دارای ویژگی های دیگر و کاربردی برای کودکان شما می باشد ، چرا که شما دوست ندارید که کودکان از لحاظ ضریب هوشی و پیشرفت تکنولوژی از دیگر بچه ها عقب بیفتد ، پس بهتر است به کودک خود اهمیت دهید.

گوشی تام سخن گوی ZLX TOYS

 ویژگی های کلیدی :

آموزش زبان انگلیسی

اسباب بازی ای سرگرم کننده و آموزشی

دارای تصویری سه بعدی

۱۲ ویژگی لمسی

پخش موسیقی  های جذاب و لذت بخش

آهنگ زنگ سرگرم کننده

قابلیت ضبط صدا و پخش آن

داستان های سرگرم کننده

موسیقی ملایم و فوق العاده

ابعاد:۲۴*۳*۱۷ cm

تام سخنگو zlx toys 2

نام : گوشی تام سخن گو
جنسیت : مونث/مذکر
جنس : پلاستیک
نوع : سخت
رده سنی : ۵ تا ۷ سال

ابعاد : ۲۴*۳*۱۷
وزن : ۵۰ گرم
دکمه ی on-off : دارد
پخش موسیقی : دارد
ضبط و پخش صدا : دارد
مشخصات لمس : ۱۲ عدد دکمه ی لمسی
نام انیمیشن و شخصیت : تام سخن گو

منبع تغذیه : باطری
تعداد مصرفی : سه عدد “AA”

تام سخنگو zlx toys

اگر شما هم از آن دسته والدینی هستید که حاضر نیستند موبایل یا تبلت خود را برای سرگرمی و بازی کودکان به آنها بدهند خرید گوشی برای کودکان و خردسالان بهترین راه حل این مشکل است از آنجا که گوشی ها بهترین گزینه برای جلوگیری از شیطنت کودکان هستند شما می‌توانید فرزند خود را با یک گوشی کودکانه با کیفیت بالا و ارزان قیمت در مسافرت, هواپیما, تفریح و … ساعت‌ها سرگرم کنید.

گوشی لمسی کودکانه تام سخنگو یکی از اسباب بازی های مفید کودکان محسوب میشود ; چرا که این گوشی نه تنها برای سرگرمی میباشد بلکه یک وسیله آموزشی هم برای کودک شما هست . این موبایل لمسی در حافظه خود آموزش زبان انگلیسی ,ضبط و تکرار کلمه , منو تفریحی مثل زنگ , سخنگوی خنده دار گربه , , غیره … دارد . همچنین این گوشی دارای امکان لمس گربه میباشد که با لمس قسمتهای مختلف گربه صداهای مختلف و خنده داری از خود در می آورد.

به دنبال گوشی ارزان برای کودک خود هستید؟ آیا فرزند شما همیشه گوشی شما را می گیرد و با آن بازی می کند ؟ می خواهید از گریه های کودک خود برای درخواست موبایل رها شوید؟ آیا هر وقت کار مهمی با گوشی خود دارید موبایلتان دست کودکتان است و به شما نمی دهد؟ آیا از خراب کردن گوشی خود توسط کودکتان خسته شده اید؟ خرید گوشی تام سخن گوی ZLX TOYS را به شما پیشنهاد می کنیم.

این روزها با گسترش علم و تکنولوژی ابزار و وسایل جذاب و متنوعی به بازار عرضه شده اند. در دنیای اسباب بازی  و ابزار های بازی کودکان نیز تحولاتی اساسی به وجود آمده است و شاهد ورود و حضور تکنولوژی و صنایع دیجیتالی در این حوزه هستیم. یکی از جدید ترین و جذاب ترین وسایل عرضه شده در این زمینه گوشی هایی است که ویژه کودکان طراحی شده ، بچه ها میتوانند مانند پدر و مادرانشان  تلفن همراه داشته باشند ولی فقط به صورت یک اسباب بازی که صرفا جنبه سرگرمی دارد ، در دنیایی که کودکان علاقه زیادی به بازی کردن با وسایل ارتباطی چون تبلت و تلفن های همراه دارند هدیه دادن این نوع اسباب بازی ها میتواند کودک شما را شاد و سرگرم کند

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۸۵۵ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی گوشی تام سخـن گوی ZLX TOYS – کلیک کنید

قیمت: ۲۹,۰۰۰ تومان