خرید ادکلن مردانه TOM FORD BLACK ORCHID

ادکلن مردانه TOM FORD BLACK ORCHID

خرید ادکلن مردانه TOM FORD BLACK ORCHID,ادکلن مردانه TOM FORD BLACK ORCHID,ادکلن مردانه تام فورد,خرید اینترنتی ادکلن مردانه,ادکلن مردانه ارزان,فروش پستی ادکلن با قیمت مناسب,خرید ادکلن مردانه,خرید پستی ادکلن مردانه با قیمت مناسب,فروش ادلکن TOM FORD BLACK ORCHID,خرید پستی ارزان,فروش ویژه ادکلن تلخ,خرید ادکلن مردانه چهار فصل,ادکلن ۴فصل مردانه

ادکلن مردانه TOM FORD BLACK ORCHID

ادکلن مردانه ۴ فصل با رایحه ای گرم و تلخ با قدرت پخش بوی عالی و همچنین ماندگاری بالا خدمت شما ارائه می شود. این ادکلن مردانه ساخت کشور فرانسه می باشد و از کمپانی تام فورد است ، ادکلنی مخصوص آقایان می باشد که در هر ۴ فصل قابل استفاده است. با فروشگاه شاپ می نو همراه باشید.

ادکلن مردانه TOM FORD BLACK ORCHID

ویژگی های کلیدی:

نام ادکلن :  TOM FORD BLACK ORCHID

کمپانی تولید کننده : TOM FORD

ماندگاری : فوق العاده بالا

حجم : ۱۰۰ میل

ساخت : فرانسه

رایحه : گرم تلخ

قدرت خوشبویی : عالی

پیشنهاد استفاده : روز و شب

فصل : چهار فصل

مناسب برای : آقایون

سن مصرف : تمام سنین

ادکلن TOM FORD BLACK 2

نام ادکلن : ادکلن مردانه TOM FORD BLACK ORCHID
مناسب برای :  آقایان
نوع رایحه : گرم تلخ

کمپانی تولید کننده : TOM FORD
ماندگاری : فوق العاده بالا

حجم : ۱۰۰ میلی لیتر
ساخت : فرانسه
فصل : چهار فصل
سن مصرف : تمام سنین
پیشنهاد مصرف : روز وشب

ادکلن TOM FORD BLACK 3

محصولی از شرکت تام فورد که احساس جوانی را در وجود هر کسی زنده نگه میدارد چرا که روح احساسی و بلند پروازی و مناعت طبع رایحه این عطر جزو عطرهای بسیار نادر و بسیار شیک و خاص میباشد. این محصول با بوی یاسمن فرانسوی آغاز میشود و در پایان طراوت و تازگی عود عربی را به همراه دارد، ماندگاری بالای این عطر سبب میشود تا بتوانیم آنرا در مجموعه کلکسیون بهترین عطرهای جهان قرار دهیم. این عطر در سال ۲۰۰۶ و توسط Givaudan تولید و معرفی شد. با همان رایحه اصلی ولی ماندگاری کمتر – سفارش امارات

ادکلن TOM FORD BLACK 4

اگر به شیشه‌ی بلک ارکید نگاه کنید، اولین چیزی که توجه شما را به خودش جلب می‌کند، پلاک طلایی‌رنگی است که روی آن نام Tomford Black Orchid به‌خوبی حک شده است. دور گردن بطری، یک نخ طلایی‌رنگ و لوکس که روی آن نشان TF که عبارت کوتاه شده‌ی Tomford حک شده را مشاهده می‌کنید. این نخ طلایی‌رنگ هارمونی بسیار خوبی را با پلاک طلایی‌رنگ روی سینه‌ی شیشه‌ی ‌سیاه بلک ارکید ایجاد کرده است. در سیاه و کشیده‌ی بطری با خطوط عمودی و موازی‌اش نشان‌دهنده‌ی حرکت پرشتاب و رو به بالا و رو به رشد شخصی است که از آن Black Orchid استفاده می‌کند.

ادکلن مردانه Tom Ford بلک ارکید با رایحه تند و تلخ دارای ماندگاری فوق العاده بالا ویژه ی آقایان شیک پوش و منحصر بفرد میباشد خرید نقدی ادکلن تام فورد بلک ارکید در بسته بندی شیک و اورجینال دارای قیمت بسیار مناسب تنها از فروشگاه عطر و ادکلن تک پوش .

فروش اینترنتی ادکلن خوش بو مردانه اورجینال عطر تام فورد دارای رایحه یاسمن فرانسوی ویژه ی آقایان و جوانان خوش تیپ و جذاب میباشد ادکلن مردانه تام فورد  Black Orchid دارای بوی گرم و تلخ میباشد Black Orchid Tom Ford یکی از بهترین و پر فروش ترین عطر های مردانه میباشد  که براحتی میتوانید خرید پستیادکلن اصل مردانه را انجام داده و درب منزل تحویل بگیری.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۶۹۲ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ادکلـن مردانه TOM FORD BLACK ORCHID – کلیک کنید

قیمت: ۳۹,۰۰۰ تومان