خرید اینترنتی قلم های مجیک پن

قلم های مجیک پن از فروشگاه Shop Me Now

خرید اینترنتی قلم های مجیک پن,قلم های مجیک پن,خرید قلم های مجیک پن,خرید پستی قلم های مجیک پن,خرید نقدی قلم های مجیک پن,فروش اینترنتی قلم های مجیک پن,خرید پستی قلم های مجیک پن,خرید اینترنتی ارزان,خرید پستی لوازم سرگرمی,خرید قلم مجیک پن,خرید magic pens,خرید اینترنتی لوازم سرگرمی قلم,قلم سرگرمی,خرید اینترنتی قلم magic pens,فروش اینترنتی لوازم سرگرمی

قلم های مجیک پن

قلم های مجیک پن یک وسیله سرگرمی برای فرزندان شما می باشد ، تعداد آن ۲۰ عدد می باشد و دارای رنگ بندهای مختلف می باشد ، این وسیله سرگرمی دارای ۷۲ ساعت گارانتی تست فیزیکی می باشد تا خیال شما از خرید راحت باشد. می توانید تصاویر آن را در ادامه مشاهده کنید.

قلم های مجیک پن

ویژگی های کلیدی:

سرگرمی مفید و متنوع برای فرزندان شما

قابل حمل وسبک

تعداد ۲۰عدد

دارای بسته بندی زیبا

دررنگ بندی مختلف

۷۲ ساعت گارانتی تست فیزیکی

قلم مجیک پن

قلم مجیک پن 2

نام : قلم مجیک پن

سرگرمی : جنس
پلاستیکی : قابل حمل و سبک

  تعداد :  ۲۰عدد
مزایا : یک فعالیت هنری مفید برای پرورش ذهنی کودکان

مناسب :  نقاشی کودکان
گارانتی : ۷۲ ساعت گارانتی تست فیزیکی

اقلام همراه : تعدادی گیره ،قلاب،تعدادزیادی کش دررنگ های متنوع

قلم مجیک پن 5

امروز می خواهیم محصولی آموزشی و جالب را برای کودکان شما معرفی کنیم . پکیج خودکارهای جادویی شامل ۲۰ قلم با رنگ های مختلف بوده که ۹ قلم آن با رنگ های متغیر شما را شگفت زده خواهد کرد . Magic Pens محصولی شگفت انگیز و جالب که کودکان شما را به نوشتن و طراحی با ایده های خود تشویق می کند . شما عزیزان می توانید جدیدترین خودکارهای جادویی را برای اولین بار در ایران و به صورت کاملاً تضمینی از فروشگاه اینترنتی آیریک مارکت خریداری نموده و مبلغ آن را پس از تحویل کالا به مامور پست بپردازید .

قلم های جادویی ارزان

دارای ۲۰ قلم در رنگ های مختلف

۹ قلم با رنگ متغیر

برای سنین بالای ۴ سال

پکیج بینظیر با رنگ های زیبا و قابل تغییر

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۸۰۵ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی قلـم های مجیک پن – کلیک کنید

قیمت محصول :۲۰۰۰۰ تـومان