خرید ساعت مچی mp-4 مدل Mclaren

ساعت مچی mp-4 مدل Mclaren

خرید ساعت مچی mp-4 مدل Mclaren,ساعت مچی mp-4 مدل Mclaren,ساعت مک لارن,خرید پستی ساعت,خرید ساعت ارزان,ساعت Mclaren ارزان,ساعت Mclaren مدل جدید,خرید ساعت مچی Mclaren,فروش اینترنتی ساعت مچی Mclaren,ساعت مچی مک لارن اصل,خرید اینترنتی ساعت مچی صفحه بزرگ,خرید پستی ساعت مچی صفحه بزرگ,ساعت مچی Mclaren بزرگ,خرید اینترنتی ساعت Mclaren,ساعت مچی mp-4 مدل Mclaren

ساعت مچی mp-4 مدل Mclaren

ساعت مچی مک لارن یک ساعت شیک می باشد که ضد آب است ، این ساعت سه موتوره می باشد و دارای روز شمار است و کیفیت ساخت آن بسیار نزدیک اصل آن است. این ساعت می تواند گزینه ی مناسبی برای خرید باشد ف چرا که دارای کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب می باشد. با ما همراه باشید.

ساعت مچی mp-4 مدل Mclaren

 ویژگی های کلیدی :

جنس بند چرم و جنس بدنه فلز ضد زنگ

دارای بدنه ضدحساسیت

صفحه گرد عقربه ای

مقاوم در برابر آب تا عمق ۳ متر

طرح سه موتوره

دارای روزشمار

High copy

ساعت مک لارن 6

جنسیت : مردانه
نوع کاربری : روزمره/مجلسی
برند : TAG HEUER
طرح : mp4-12c
موتور : طرح سه موتوره
ضمانت : ۷۲ ساعت ضمانت تحویل
جنس بند : طرح چرم

جنس صفحه : فلز ضد زنگ

فرم صفحه : گرد عقربه ای
نوع قفل : سگکی

ضد حساسیت : شیشه ضد خش
تاریخ شمار : دارد
جعبه : دارد

کورنوگراف : ندارد
ثبات رنگ : دارد 
منبع انرژی : باتری

ساعت مک لارن

ساعت مک لارن 3

ساعت مک لارن 4

تگ هویر بار دیگر با طرح های خارق العاده خود تمام چشمان دنیا را به سوی خود خیره کرد.اگر شما هم مسابقات فرمول یک را دنبال می کنید و یا از طرفداران پروپاقرص آن هستید حتماً با نام مک لارن mp4-12c آشنایی دارید. در اینجا ما ساعت مچی High copy از برند سوئیسی TAG HEUER مدل mp4-12c را به شما معرفی و عرضه خواهیم کرد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ساعت مچی مک لارن mp4-12c این است که با انواع لباس مجلسی، فشن و روزمره به خوبی ست می شود و راه را برای مشکل پسندان هموار ساخته است.

یک ساعت مچی اسپورت مردانه با عقربه هایی زیبا و قابی از جنس استیل که رنگ آن همواره ثابت خواهد ماند. کیفیتی بسیار بالا دارای شیشه مقاوم در برابر خط و خش و ضد آب در حد شست و شوی دست.بند چرم آن به گونه ای طراحی شده که از تعریق مچ دست جلوگیری می نماید.ساعت مچی تگ هویر طرح مک لارن mp4-12c طرح سه موتوره می باشد.در ساخت آن از تکنولوژی Quartz استفاده شده است.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۷۹۶ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی خرید ساعت مـچی mp-4 مدل Mclaren – کلیک کنید

قیمت محصول :۴۹۰۰۰ تـومان