خرید اینترنتی پکیج پوستی سلسنس

پکیج پوستی سلسنس فوق العاده تاثیر گذار

خرید اینترنتی پکیج پوستی سلسنس,پکیج پوستی سلسنس فوق العاده تاثیر گذار,خرید کرم رفع چین و چروک,خرید پستی کرم رفع لک و کک و مک,خرید پستی محصول رفع جوش سر سیاه,خرید اینترنتی محصول رفع افتادگی پوست,فروش پستی محصول رفع منافع باز پوست,بوتاکس صورت,تاثیرات شبه بوتاکس,خرید محصول بازسازی پوست,لوازم آرایشی بهداشتی,خرید پستی لوازم آرایشی بهداشتی,پکیج پوستی سلسنس,خرید پکیج پوستی سلسنس,فروش پکیج پوستی سلسنس

پکیج پوستی سلسنس 

پکیج پوستی سلسنس یک محصول فوق العاده می باشد که در آن ترکیبی از بهترین مواد موجود است ، این محصول می تواند در رفع جوش سر سیاه ، چین چروک صورت ، افتادگی پوست و … به شما کمک کند. شما می توانید تصاویر و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

پکیج پوستی سلسنس

رفع چین و چروک
رفع لک و کک و مک
رفع جوش سر سیاه
رفع افتادگی پوست
رفع منافع باز پوست
آبرسانی و باز سازی سلولی پوست
تاثیرات شبه بوتاکس
بازسازی پوست تا سطح DNA
محتویات پکیج: کرم کاسه ای سلسنس(۳۰ میلی لیتر) و سرم نواسل (۱۵ میلی لیتر)
دارای تاییدیه FBA آمریکا (بالاترین مرجع پزشکی وبهداشتی درمانی)
دارای تاییدیه و ضمانت نامه وزارت بهداشت ایران

پکیج پوستی

پکیج پوستی 2

پکیج پوستی 3

دوره مصرف این محصول ۲ تا ۳ ماه می باشد. مناسب برای آقایان و بانوان است.

کارایی : رفع چین و چروک ,رفع لک و کک و مک, رفع جوش سر سیاه, رفع افتادگی پوست,رفع منافع باز پوست ,آبرسانی و باز سازی سلولی پوست.

نحوه ی مصرف سرم نواسل : قبل از خواب مقدار کمی از سرم (به اندازه ی یک عدس ) را روی انگشت میانی قرار دهید. از گوشه ی چشم به داخل ، به صورت ضربه ای سرم را دور چشم پخش کنید.توجه کنید که هیچ فشاری نباید به اطراف چشم وارد کنید.

نحوه ی مصرف کرم کاسه ای سلسنس: روزها یک نوبت روی پوست تمیز و شسته شده استفاده شود.توجه شود که به علت کاور بالای این محصول  ، استفاده از مقدار کم این کرم در هر نوبت کفایت می کند.

این کرم فاقد رنگ است و نیم ساعت پس از مصرف محصول ،استفاده از محصولات ارایشی و بهداشتی دیگر(اعم از کرم پودر و ضد آفتاب و… )بدون پاک کردن کرم استفاده شده بلامانع است و باعث لطافت و نرمی پوست می شود.

پکیج پوستی 4

پکیج پوستی 5

تمایز و برتری نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار :تاثیر بسیار سریع با ۳ روز استفاده از این محصول از طریق آبرسانی به پوست ،طراوت وشادابی ایجاد شده کاملا محسوس است .

این محصول ساخت کشور آمریکا می باشد.

قیمت: ۲۹۹,۰۰۰ تومان